Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný příběh i když trošku smutný. Čtení ke kávě po nedělním obědě. Moc hezky napsaný Honzo. R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Dani, připíjím si s Tebou na dálku, protože zrovna taky mám kafe. Krásnou neděli:-)

1 0
možnosti

Jene, je to prostě život. Proměnlivý, mnohotvárný, různobarevný ...

R^V

1 0
možnosti
Foto

...a nekonečně košatý, Zdeni. Díky, hezkou neděli.:-)

1 0
možnosti
Foto

Dík, Tvé potěšení mě těší:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky Jane za otevřený konec!

1 0
možnosti
Foto

Marceli, kdyz to tak vezmes, tak clovek ma pred sebou otevreny konec cely zivot. Diky za cteni.

0 0
možnosti
Foto

Takhle poutavě to umíš napsat jenom Ty, Jeníčku! R^

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, diky, trochu se zde snazim redit prevazujici tema. Vsak Ty to delas take a velice hezky:-)

0 0
možnosti

J64i80r77i 32H96l75a47v55a

2. 5. 2021 5:46

At je to jak chce, pisete napinave. Mel jsem pocit jako bych ten pribeh sam prozival.

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné. A řeknu Vám narovinu, že mi je jedno, jestli se to stalo.

1 0
možnosti
Foto

Jestli se to stalo, nebo ne jsem zapomněl dopsat.

1 0
možnosti
Foto

Čekala jsem, že umře někdo jiný. Ale tak proč ne takhle.R^ (Jiné řešení bez rozhádání tady nějak nevidím.)

1 0
možnosti
Foto

Tuším, co myslíš, to by taky šlo, ale pak by hádání bylo bezpředmětné:-)

1 0
možnosti
Foto

J38a60n 42A71n27d54r20l11e

1. 5. 2021 19:08

Někdy Ti ty příběhy věřím, někdy méně, ale píšeš je hezky R^:-)

4 0
možnosti
Foto

To záleží na Tobě, Honzo. Díky:-)

1 0
možnosti
Foto

Opět přeháníš, Horste. Děkuju.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,46
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.