Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobře mu tak, drakovi neomalenýmu!;-DR^R^

1 0
možnosti
ZS

Jene, vy mě vždy potěšíte :-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Potěšení je na mé straně, Zdeni:-)

0 0
možnosti
VK

moje rouška chrání tebe... nejen na ústech ;-)

1 0
možnosti
PL

Děkuji za krásné povídání z prostředí MHD, které neznám R^

1 0
možnosti
Foto

O mnohé se ochuzuješ, Pavle;-D

0 0
možnosti
ES

Laskavý humor! Ten je nejlepšíVR^!

1 0
možnosti
Foto

Díky, Evi, zdravím:-)

0 0
možnosti
Foto

To panáček moc nevydržel, když se mu z jedné nebojácné babičky neudělalo dobře.;-D;-)

2 0
možnosti
Foto

Bůhví, co snědl, možná se přecpal vlastní pýchou:-P

2 0
možnosti
VV

Uprimne lituju, ze uz jsem kmet denne nejezdici MHD. Unika mi tim spousta podobnych zazitku. Ale zato jsem dnes prisel na to, ze proti bolesti rany po vytrzenem zubu je mnohem lepsi studene pivi, nez vsechny prasky dohromady.

1 0
možnosti
Foto

Vlastních zubů mám už pomálu, takže moc příležitostí k praktickému ověření nebude, ale milerád Vám to věřím

1 0
možnosti
PK

Můj šestiletý vnuk se při koukání na pohádku v televizi podivoval, že tam nikdo nemá roušku.:-)

1 0
možnosti
Foto

Upřímně řečeno, už to trvá moc dlouho a nejsme z toho zblblí jen my dospělí, ale i děti.

Díky za čtení:-)

1 0
možnosti
Foto

S úsměvem jde všechno líp. :-)))

1 0
možnosti
  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,45
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.