Diskuse

Zrádné emoce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dik, Jitko, zdravim do dali:-)

1 0
možnosti
Foto

Kockam to slusi vzdy a ostatni se pridali:-)

0 0
možnosti
Foto

Chovala jsem si krajtu - albína a byla roztomilá.:-) A na dotek moc příjemná.

Nevim, kde se vzal příměr slizký jako had, protože slizcí vůbec nejsou.

1 0
možnosti
Foto

Jsou prekvapive hebci, jen trochu studenejsi, nez by clovek pri te hebkosti cekal;-)

1 0
možnosti
Foto

Jsi dobrý animalcholog. R^

1 0
možnosti
ZS

R^V

U toho kavalíra mě napadlo - chci pryč a to honem rychle!

1 0
možnosti
Foto

Tak to jste se trafila, Zdeni:-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^ Krásné. Ale u toho kavalíra jsem se hodně spletla. Z jeho očí jsem vyčetla: "Tady to mám rád, tady jsem doma."

1 0
možnosti
Foto

Též bych to nepoznal, Jarmilo, kdybych u toho nebyl. Ale dobře to dopadlo, po přistání z něj byl zas ten veselý rošťák jako předtím.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Zvířata nejsou schopná podrazu. Naštěstí!:-)

3 0
možnosti
Foto

Mohli bychom se to od nich učit:-)

2 0
možnosti
ND

Ten štěkací pes to tak zle nemyslel, to byla jen prevence... :-)

1 0
možnosti
Foto

Však jsem mu to neměl za zlé, Nadi, dělal jen svou práci. Díky:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, byl bys myslím i dobrý PSÍ CHOLOGR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Spíš kočkocholog, Horste.;-D Díky za nákuk:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,15
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.