Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Hezký příběh k prosluněnému ránu. R^V

1 0
možnosti
Foto

Díky, Zdeni, přeju teď už pro změnu krásný večer:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to je moc krásný příběh! R^Jsem ráda, že si ho vychutnávám až dnes, v klidu u kafíčka:-)

1 0
možnosti
Foto

Taky mám zrovna ranní kafe, Jitko, tak na zdraví:-)

0 0
možnosti
Foto

tak tedy jak píšeš, nebrat moc vážně :-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, protože jakmile člověk začne brát sám sebe moc vážně, tak to vždycky smrdí průšvihem;-D

1 0
možnosti
PL

Člověk, když začne vzpomínat a přemýšlet, co a jak udělal, ....

1 0
možnosti
Foto

... tak by sam sebe pritom nemel brat tak smrtelne vazne;-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný příběh Jane, díky!

1 0
možnosti
Foto

Diky za cteni, Marceli:-)

0 0
možnosti
JM

J43a44n 97M74a85r97e13k

30. 9. 2020 18:57

Honzo, mám také podobnou zkušenost s mými dvěma dcerkami. Ta starší ta se vyskytovala všude ve stejný čas. Ta mldší se spíš schovávala za mámu, když někdo přišel na návštěvu. Dnes, 47 letá učitelka velice činná v komunitě...děti se mnění. A to je na tom to nejzajímavější. Na neštěstí (můj případ) člověk pozná, jak měl vychovávat děti, až když už i ony mají svoje a když už je pozdě. Ale obě naše holky jsou báječné.

1 0
možnosti
Foto

Honzo, to je běžné, s odstupem času každý soudný člověk dojte k poznání, že tu a tu věc mohl udělat líp. Ale jestli jsou obě báječné, tak není co řešit.:-)

PS: Pátrám v paměti po našem setkání, o kterém jste se zmínil v diskusi pod svým včerejším článkem, ale zatím se nechytám. Nepamatujete si, kdy a při jaké příležitosti to bylo?:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Děti ty "divné" nemají rády. Nakonec ani mnozí dospělí.:-P

1 0
možnosti
Foto

Klári, mám pocit, že jinost je obecně pudově těžko přijatelná. Kdysi dávno jsem někde četl, že i některá smečková zvířata zapuzují odlišné jedince. Možná je to jakási primitivní genetická obrana, kdo ví.

:-)

2 0
možnosti
PK

Něco mi tento příběh připomněl z mého dětství, ale už je to dávno. Faktem je, že I. určitě netouží být sami jen je pro něj podstatně složitější najít člověka se kterým bude chtít sdílet svůj čas, toto jsem si stačil zapamatovat. Karma za příjemný čteníR^

1 0
možnosti
Foto

Diky, Petre, tez jsem nemel sourozence, bo maminka uz druhe dite mit nemohla, ale nastesti jsem si nejak vystacil s bratranky, sestrenicemi a kamarady. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 30,95
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.