Diskuse

Cykloterorismus

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ta pani mela stesti ze vyvazla s modrinou, napinave cteni -ted jsem i rada ze nemam papiry;-D

1 0
možnosti
Foto

Jste šťastná žena a bez řidičáku máte jednodušší život, Tinko.:-)

0 0
možnosti
DV

D98a68v10i23d 97V60l45k

8. 8. 2020 21:09

Hezký blog,takže u Tebe vše při starémR^

1 0
možnosti
Foto

Však víš, že já jsem stará konzerva, Davide. Díky za čtení;-D

1 0
možnosti
Foto

Některé jedince bych mezi cyklisty neřadila, i když třeba umí šlapat do pedálů. Pojem "cykloterorismus" mi připadá jako dost velká generalizace. Každý z nás má určitě špatnou zkušenost ať už s neukázněnými cyklisty, motoristy, turisty, pejskaři, houbaři, atd. atd., ale nazývat neohleduplnost terorismem, to už je velmi silná nadsázka. Myslím, že tahle škatulka, která vznikla tady na blogu či snad v jiných médiích je zbytečná... Čistě můj názor.:-/

2 0
možnosti
Foto

V pohodě, Pavlí, zdaleka ne všichni cyklisti jsou cykloteroristé, jen někteří z nich se bohužel chovají tak, že dali šanci tomuhle výrazu vzniknout.;-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezký přibeh. Také jsem cyklista takový ten kochaci. Žádný spech a neřěším najeté kilomery. Snażim se být obleduplná . Ono tady do těch kopců ani spěchat nelze.

1 0
možnosti
Foto

Prostě si to užíváš, Dani, to je dobře:-)

0 0
možnosti
ZS

Jene, o pumpičkářích (to je ta sorta neurvalých, co se oddělila od cyklistů) by se daly napsat stohy papíru.R^V

5 0
možnosti
Foto

Hezky vyraz, Zdeni, ten jsem neznal. Diky a krasnou sobotu:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Jsou kolaři a kolaři. Taky jsem byla kdysi nečekaně nabrána klučinou na kole, nějak to neukočíroval, ještě, že jsem se v poslední chvíli ohlédla, modřina byla tak jen na lýtku.;-)

2 0
možnosti
Foto

Vsak i ta by si zaslouzila pofoukani, Jitko:-)

2 0
možnosti
PK

Potkáváme se , když štráduji lesy s pejsanem, je to o rychlé reakci a ocenil bych když je máte za zády o nějaké připomenutí, jsme tady, pozor, ale asi se na moderní elektrokola už zvonky nemontují. Na druhou stranu někteří i pozdraví a poděkují za uvolnění prostoru, no a pejsan je vítá , bo za každou výhybku jak cyklistovi,resp, automobilu dostane odměnu, někdy je v tomto ohledu velmi spokojený.;-D

2 0
možnosti
Foto

Zrovna nedavno mi jeden v prirode podekoval za uhnuti na ceste, byl jsem prijemne prekvapeny.

Pejsana pozdravujte, jakeho mate?:-)

0 0
možnosti
Foto

no jo kolaři :-(

tobe R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Dik, Honzo. Jo, jsou mezi nimi ruzni lide;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)R^

je cykloterorismus, chodcoterorismus a mototerorismus ;-D

Zjednodušeně nedostatek tolerance:-)

Snad už si Maruška žádný modřiny neudělá... ale zase nechci nikoho připravit o to pofoukání....

3 0
možnosti
Foto

Presne tak, vsechno je o konkretnich lidech. Diky, Filipe, v ramci Maruscina pohodli to foukani s radosti ozelim:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,05
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.