Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Nejlepší forma terapie

1 0
možnosti
Foto

Tahle zabírá dost spolehlivě. Díky:-)

0 0
možnosti

Nápis nelhal - skutečná pohodovka. R^VV

1 0
možnosti
Foto

Pro pohodáře a pohodářky:-)

0 0
možnosti
Foto

Obdivoval jsem, děkuji! A umíš to vtipně komentovat, to musí být vrozené, to nejde našprkatR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Jen by mě zajímalo, proč poslední dobou bývá reakce na diskuzní příspěvek nad ním a ne pod ním:-/

0 0
možnosti
Foto

Jeníčku, to jsem se pokochala jedna radost, opravdu moc pěkné to bylo!!! A potěšilo mě, že jsi tu veškerou krásu zakončil kočičkou... vlastně dvěma R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Tve poteseni me tesi, Zdeni:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko, hezký den:-)

0 0
možnosti

Pěkné. Jen ta hrobka by zasloužila víc pozornosti, je skutečně unikátní.

A příště doporučuji zajet o kousek víc na východ a nevynechat Jindřichův Hradec, který se dle mého názoru může rovnat s Krumlovem, ale není zdaleka tolik turisticky orientován. A už se to naučte, když to chcete dávat do uvozovek, jakože místní. Nejsou to Budějice, ale Budějce.

1 0
možnosti
Foto

Díky za připomínky, ona by si všechna ta místa zasloužila obsáhlý samostatný článek. A omluvte vidláka z vesničky ve středním Polabí, že nezná správně různá krajová názvosloví;-)

0 0
možnosti

Krásná místa jsi procestoval R^

1 0
možnosti
Foto

Mám to tam moc rád:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS