Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I96v11a81n62a 79L78a83n88c13e

20. 7. 2020 16:38

Můj názor je ten, že bych místo záchodových mís udělala pouze šlapky, tak jak je to v některých státech. A bylo by "ftákách" a hezky vedle sebe. ženske a mužské, at si všichni užijí. Pokud se stydiš, tak necestuj, zůstan si doma na svém záchůdku. Snaha, která probíhá, tak je o tom, aby se pohlaví nerozeznávalo a ne o tom, že je 52 pohlaví. Skutečnost je jina, jenom vířit problémy tam, kde vlastně problémy nikdy nebyly.

2 0
možnosti
Foto

"Turecké" záchody jsem naposled před nemnoha léty viděl v jižní Francii a dost mě překvapilo, že něco takového ještě existuje v zemi, které si říká civilizovaná. Ale pravdu máte v tom, že se vymýšlejí zástupné problémy snad proto, aby se nemusely řešit ty skutečné.

0 0
možnosti

Když byly všude suché záchody (kadibudky), tak tohle nikdo řešit nemusel. Holt pokrok sebou přináší řadu "neřešitelných" problémů.

2 0
možnosti
Foto

A nebo kluci vpravo, holky vlevo na skolnich vyletech. A taky nebylo co resit.

0 0
možnosti
MV

... nastesti je tu jeste priroda, kde se ve fronte stat nemusi!

hezkej tejden preju, Jene

1 0
možnosti
Foto

Tak te si zrovna uzivame plnymi dousky, Marku. Diky, posilam slunecni paprsky.

0 0
možnosti
Foto

Už se mi párkrát stalo, že jsem vletěla na pány, protože u dam byla fronta a přece se nepo... ;-D Tak nevím, jsem feministka,doufám, že ne. :-)

3 0
možnosti
Foto

Ale kdepak, Ty jsi normalni bezva zenska, na to Te uz dost znam;-)

1 0
možnosti
Foto

Spis jen takova legracka:-)

0 0
možnosti
Foto

;-DR^ Náramně jsem se pobavila!

2 0
možnosti
Foto

V tom pripade byl ucel splnen:-)

1 0
možnosti
Foto

Mušle pro ženský.;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Ježišmarjá, a co když se rozhodnu nepoužívat mušli pro dámy, ale po staru klasickou mísu? Neumlátí mne feministky jako zrádkyni?8-o

P. S. : Měla bych zlepšovák, já bych prkénka na veřejných WC úplně zrušila, stejně je rozumně (z hlediska hygienických nároků) uvažující člověk nepoužívá. Nejhorší jsou ty typy, co je nejdou dát trvale nahoru, protože padají.;-)

2 0
možnosti
Foto

Neboj, pokud by Tě ty dámy ohrožovaly, my z naší blogerské party Tě ochráníme.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,19
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.