Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už toho víme hodně o Marušce, ale naštěstí je pořád o čem psát R^

1 0
možnosti
Foto

To bude vzdycky. Tedy doufam;-)

0 0
možnosti
Foto

Maruška je žena činu, takových víc. Honzo, pěknýR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Dik, Jitko, jdu se kouknout na Tvuj clanek:-)

0 0
možnosti
Foto

tento nešvar občas zavítá i k nám na řetězový parkoviště, ale zjevně jim u nás pšenka tak úplně nekvete, pač jsou to většinou profláknutý ksichty, takže pokud se jedná o cizince, hned to víme. Když už občšas strčíme něco našim, tak těmhle teda ne:-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, na menším městě je to přece jen takové domáčtější:-)

0 0
možnosti
Foto

Tady na východě chodí zdraví lidi mezi stojícím auty před semaforem. Mají kasičku a fotku postiženého. Je to mafie. Obrat v miliónových částkách podle článku, který o nich vyšel.

Jane, nedá se Maruška zapůjčit?

1 0
možnosti
Foto

Myslíš, že žebrací mafie funguje na základě schwarz systému nebo jim bossové platí pivní a kořalkové pojištění?:-P

0 0
možnosti
Foto

Snadnej výdělek, no.:-P

1 0
možnosti
Foto

Vubec mu ho nezavidim;-)

1 0
možnosti
Foto

Já umím nasadit na svůj ksicht tak zlověstný výraz, že zatím všichni somráci prchli. Honzo, vaší DVOJCE R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Už se bojím, Horste;-D

Díky za nákuk

0 0
možnosti
Foto

J27a68n 43A35n31d94r71l91e

23. 5. 2020 18:36

moje máma, tehdy 60+, nabídla upřímně jednomu takovýmu, že s ním půjde do krámu a něco malého mu k jídlu koupí - nikdy prý neslyšela tolik sprostých slov v jedné větě...:-(

Tobě i Marušce R^R^

1 0
možnosti
Foto

Dovedu si to představit:-/

A dík:-)

0 0
možnosti

Uf, hotový drámo, přečetl jsem jedním dechem. A vzpomněl jsem si jak jsem jednou četl O Italovi, kterej když viděl sedět žebráka s cedulí ho fame teda mám hlad, .šel k němu a povídá, sám mám taky hlad a jdu na oběd, tak vás zvu se mnou, a všechno jídlo platím. No žebrák se začal vymlouvat, že ještě tak velký hlad nemá, že půjde na jídlo až později. No prostě kdyby s ním šel na oběd, tak by ho ta ztracená hodina vyšla pěkně draho, protože by mezitím vyžebral mnohem víc. Ale možná taky musel platit odvody žebrácké mafii za místo, kdo ví, život bývá složitej;-D

2 0
možnosti
Foto

Jednou mi vyprávěla manželka, jak šla ráno do práce, cestou si koupila čerstvé křupavé rohlíky a jednoho takového týpka taky potkala. Tak mu jeden z těch rohlíků nabídla a též neuspěla, asi to bylo pod jeho úroveň.

Díky za čtení:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS