Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I47v79a35n32a 61L57a51n24c18e

12. 5. 2020 17:18

Pokud se skládá nábytek, tak mizim. nemusím být u všeho...R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Dobře děláte;-D

0 0
možnosti
Foto

snad nebudu už nikdy nic skládat:-)

1 0
možnosti
Foto

Nikdy neříkej nikdy, Jaromíre;-D

0 0
možnosti
ZS

Jene ;-DV

Máme to za sebou s ložnicí před lety a nyní s dvou a třídílnou skříní ... nejčastěji použitá věta - a co s tímhle?! no to jsem teda blázen! ... i sakrování přišlo na řadu, jak jinak :-)

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, nestrašte mě, skříň přijde nejspíš na řadu za čtrnáct dní.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ehm... známe;-DR^

Vláďa složil za víkend velkou skříň do ložnice. Ale na malý konferenční stolek už mu asi došly síly, ten ležel polosložený asi 14 dní na zemi.;-D

1 0
možnosti
Foto

Šári, teď jsem to psal Jitce, věci se nesmějí uspěchat;-D

1 0
možnosti
Foto

R^My jsme skládali kolem vánoc, taky zážitek. Ale ještě je tu nedodělek, tři přiobjednané poličky, které čekají... až bude nálada;-D

1 0
možnosti
Foto

Hlavně to neuspěchat, Jitko, víš, jak se to říká - práce kvapná, málo platná;-D

1 0
možnosti
Foto

Podobným způsobem se u nás skládala komoda před rokem a kousek :-) Sousedi z Polska si s předvrtáním nějakých děr poněkud nelámali hlavu :-)

2 0
možnosti
Foto

Proč by si lámali, že?;-)

1 0
možnosti
Foto

Znám, bez klení to u mě nejde, ale jen klení pod fousy :-) i tak je lepší u toho být sám...

1 0
možnosti
Foto

Dobrý důvod, Horste;-D

0 0
možnosti
KL

;-Dmanžel stěhoval kamaráda v okamžiku, kdy ho jeho manželka přistihla v posteli s mladinkou milenkou. Postup stěhování byl jasný, nejdříve milenka, poté byla umožněna kamarádovi možnost si sbalit trenky do igelitky a pak.. Postel. Kamarád neváhal, neb lože bylo dizajnovy kousek a povolal kamarády.. Truhláře, stěhovaka a ajťáka do počtu. Montovali a smontovovavali to tyden. Nikdy v životě jsem neslyšela tolik sprostých slov. A to jsem některé ani neznala.

1 0
možnosti
Foto

Karlo, no nevím, asi bych dal přednost pohodlné posteli před dizajnovou. A možná by se i snáz montovala;-D

0 0
možnosti
Foto

R^;-D aspoň jste si přečetl návod, můj postup je jiný: 1. montuju bez přečtení 2. předám to někomu šikovnějšímu

2 0
možnosti
Foto

Kamilo, za čtrnáct dní má přijít ještě skříň, tak vyzkouším Váš postupu;-D

0 0
možnosti
Foto

Mně se fakt stalo, že byl jeden díl (dost podstatný) navrtaný blbě.

1 0
možnosti
Foto

To jsem rád, že v tom nejsem sám;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 30,96
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.