Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S vnoučaty se člověk nenudí, snažme se, aby to opačně bylo takéR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, to každopádně:-)

0 0
možnosti
PL

"Vyšpulovací okýnko" - čeština je kouzelná R^

2 0
možnosti
Foto

Nakonec je to zajimava predstava, Pavle. Staci si poridit do loznice paravan a to okynko si v nem vyriznout:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, moc pěkné. R^Mám dva takové "Martíky", už teď s nimi zažívám podobné trpělivostní zkoušky a to jsou jim teprve dva roky!;-D

1 0
možnosti
Foto

A bude to cim dal, tim lepsi, Jitko:-)

Diky, hezky den.

0 0
možnosti
Foto

Hezké... Martíku, tak mi říkala moje babička, které jsem zase já říkal Viktorečka (ke splavu jsme nechodili a uměla bezvadné hovězí rolády). Kouřila Partyzánky s višňovou špičkou a ráda si dala čepovanou desítku z baňky. Pro pivo jsem chodil naproti k Schindlerovi a na schodech ochutnával pěnu. Láskyplná osůbka...s krásným jménem Marie Olšovská...A tobě Jane díky za blog i krásnou vzpomínku z Ostravy!

1 0
možnosti
Foto

Mel jsi bezva babinku, Marceli:-)

Hezkou nedeli

0 0
možnosti
Foto

Do okýnka se ale vyšpulovalo už na Velikonoce.;-D;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,28
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.