Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D každý si občas tak připadá.

Jako já nedávno, když jsem se pokoušela najít nějaký čudlík, kterým bych přivolala k sobě klecovou lávku, která byla na druhé straně potoka. Stačilo ji jen přitáhnout k sobě za lano.;-D

1 0
možnosti
Foto

Jak prosté, jsme zblblí technikou;-D

1 0
možnosti
ZS

:-)

Pohodové pondělí, milý Jene R^V

1 0
možnosti
Foto

Nápodobně, Zdeni. A díky:-)

0 0
možnosti
PL

Hezké Velikonoční pondělí R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Pavle, nápodobně, i když je tentokrát takové decentní:-)

0 0
možnosti
Foto

Neztrapnil, nikdo není dokonalej - s ťuflíkama (taky jim tak říkám) mám odjakživa problémy, zejména s těmi zasouvacími.;-D;-)

Těšila jsem se na pointu, že jste se koupali v neckách či škopku. Ale protože jsi chlap šikovný, tak zase nic.R^

1 0
možnosti
Foto

Jsi spřízněná duše, Pavlí, aspoň v těch ťuflíkách nejsem sám. Mrzí mě, že jsem Tě připravil o pointu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Neni zac, Filipe, krasnou velikonedelio:-)

0 0
možnosti
Foto

To ale klidne muzes, kvuli tomu jsem to psal;-D

0 0
možnosti
Foto

Jo, tyhle moderní vymoženosti...;-D Já jsem si musela v režimu "rezervuj a vyzvedni" pořídit sušák na prádlo. Celý večer jsem nadávala na jeho nestabilitu. Pak jsem zjistila, že zaaretování nožiček chce sílu hraničící s jejich ulomením.8-o

2 0
možnosti
Foto

Jo, sušák na prádlo. My jsme museli mít dva a pořád někde trčely a překážely, zvlášť v zimě. Manželka (oprávněně) projevovala nelibost, až dosáhla svého - a od té doby si říkám, jaký bloud jsem byl, že jsem tak dlouho odporoval.

Řešení se jmenuje sušička.

Je to něco jako myčka na nádobí: člověk má napřed dojem (zvlášť, když ji nepotkal v akci), že je to nějaká americká rozežranost. No a pak se z ní stane užitečné domácí zvíře.

0 0
možnosti
OU
Foto

No, tak to už je trochu jinej kalibr;-)

0 0
možnosti
Foto

A ráno se ti za vykonanou práci pomstil kotel a Tvá drahá polovička dostala pěkně ledovou velikonoční sprchu.R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Zřejmě jsem naštval našeho domácího vodníka, že jsem se mu hrabal v trubkách;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,28
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.