Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak schválně, vyhodil jsi ty svoje kalhoty, které prošly "skartovačkou" nebo si je schováváš na horší časy? ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Nám chlapcům, povětšinou, je nejlépe v něčem zajetém;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Lepsi, nez si porad zvykat na neco noveho, vid?:-)

0 0
možnosti
Foto

Jak kdybych to viděla! :-):-):-)

Ale jedna věc mě zarazila - Jak to, že si Maruška nedala větrník? :-);-D

2 0
možnosti
Foto

Prý to chce občas střídat aspoň ve sladkostech. Nevíš, co tím mohla myslet?;-D

1 0
možnosti
Foto

Aspoň není nuda. Filipe, díky:-)

1 0
možnosti
ZS

Aspoň si Maruška krásně zatancovala ... mám v živé paměti jakýsi ples před lety, na kterém mě můj manžel vzal k tanci - hráli zrovna vášnivé tango - a když už jsem měla okopané nejen botičky, ale i kotníčky, tak mi lakonicky sdělil, že vlastně tango vůbec neumí tančit. Ale i snaha se cení, že ano. ;-D

1 0
možnosti
Foto

V tomto případě bych snad víc než snahu ocenil jeho odvahu. Ale nic si z toho nedělejte, Zdeni, já bych možná dopadl ještě hůř, neb v tanci jsem pěkný dřevo;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DI my máme svoje staré kousky. Mě takhle vypékají mundúrové kalhoty, nejsem nenažraná a málokdy si vezmu celou várku, na jakou je nárok. A kdysi dávno mi ruply džíny na návštěvě u prarodičů. Co se strejda nakomentoval, že bych měla shodit, že za tu nehodu může velikost mého pozadí.;-D

1 0
možnosti
Foto

Při Tvé štíhlosti tomu ani nemůžu uvěřit, Klári;-)

1 0
možnosti
Foto

Několik blogů by šlo napsat o kalhotech mýho Honzy...;-(;-(;-( Vidím, že vy, samci, to máte nějak podobně. Ale Ti, Jene, :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jen napiš, Ivi, ale trochu ho šetři;-)

0 0
možnosti
Foto

Jako vždy, milé čteníR^

1 0
možnosti
Foto

Maruška a František, správná dvojka. Takové čtení hned pozvedne náladu. Díky, Honzo;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že jsi potěšena, Jitko:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,20
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.