Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To bylo krásný!!! S chutí jsem si početla a chválím dobrý skutek i jeho písemné zpracování.R^V

1 0
možnosti
Foto

Díky Zdeni, měj krásný mrazivý den:-)

0 0
možnosti

Honzo, diky za prijemne se ctejici clanek. Dnes se na mne nejak sesypaly spatne zpravy a cteni Tveho blogu dokazalo moje myslenky alespon na cas se od tech zprav oprostit.:-)

1 0
možnosti
Foto

Dane, tak hlavně. ať už dostáváš jen samé dobré zprávy.:-)

1 0
možnosti

Hodných a dobrých Marušek není ve světě nikdy dost. Máte opravdu velké štěstí, že jste ji pokal...R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

To mám. Díky za čtení, Ivano:-)

1 0
možnosti
Foto

K nám do práce chodí jeden a chce zalít polívku buď v plechovce od piva nebo nějakém olezlém kelímku. Vždycky čeká za rohem, až tam nebudeme mít nikoho jiného...

1 0
možnosti
Foto

Stydí se - no, taky bych se na jeho místě styděl.

1 0
možnosti

Já teda nevím, kde se berou ti bezdomovci z těchto povídkových příběhů. A že už jsem jich četl. Všichni jsou nadmíru slušní, nechtějí obtěžovat, mluví tichým hlasem, jsou polekaní, stydlivě klopí zrak a žádost o drobák, nebo ždibec jídla, mnohdy ani studem nedořeknou.

To já zatím v životě poznal jen samé nařvané, přidrzlé individua se zbytnělým egem, bez kouska sebereflexe, mnohdy arogantní a většinou s osobitou vůni parfému.

0 0
možnosti
Foto

Proste nejsou tolik videt. Nejen u bezdomovcu, ale v kazde komunite nebo v kazdem prostredi plati, ze jeden rvoun prekrici deset slusnych.

2 0
možnosti

Jene, moc hezké. Skřítků není nikdy dost. R^V

1 0
možnosti
Foto

Pečujl o naše duše a my o tom ani nevlme. Dilky, Zdeni, hezký večer.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pohádkové skřítky já můžu. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, vsak my vime, ze je jich spousta, jen se nekteri tezko rozpoznavaji od lidi:-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkný příběh a Maruška má hned zkraje roku jeden dobrý skutek za sebou;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ono to bylo jeste loni, Jitko, ale tyhle veci se snadno prevadeji;-)

1 0
možnosti
Foto

Taky nesnáším pondělky (tedy pokud nemám prázdniny), ale těch pár korun dát někomu, kdo nemá na kafe, mne neobtěžuje.;-)

R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Však vím, že jsi dobrá duše:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,34
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.