Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V první a druhé třídě jsem měla skvělou paní učitelku. Bohužel odešla na mateřskou a ve třetí jsme dostali kovanou soudružku. Ta si pak na mě zasedla, až později jsem se dozvěděla, že to bylo osobni - byla snachou jednoho soudruha, který se moc nemusel s mým tátou.

Odešla jsem v 5.tride na jinou školu. A byl klid.:-)

1 0
možnosti
Foto

Taky reseni, i kdyz vynucene:-)

1 0
možnosti

moje soudružka učitelka v první třídě byla Miroslava Heřmanová -Kaňková, její laskavost, důslednost a um, nám do těch makoviček něco nacpat, aby to tam zůstalo a bylo k užitku, mne doprovází už 46 let... škoda, že zemřela v nedožitých 100 letech...ale ona vlastně zezemřela, ty co učila,na ni nikdy nezapomenou....V

2 0
možnosti
Foto

Dovedu si to představit, Šárko, však jsem to měl s tou naší podobně.:-)

0 0
možnosti
Foto

ono se taky stává, že nemají repekt nejen od žáků, ale také od jejich rodičů.

2 0
možnosti
Foto

Až příliš často, bohužel.

0 0
možnosti
Foto

R^Krásné vzpomínání i zamyšlení. Na mou paní učitelku Bártovou vzpomínám taky moc ráda. Ale mám i opačný příklad, který mě straší dodnes;-)

2 0
možnosti
Foto

Je to tak, Jitko, ty opačné případy si člověk bohužel dokáže pamatovat celý život.:-)

1 0
možnosti

V souvislosti s problematikou školství a jeho kvality, bych rád věděl v čem je problém, proč jsou naši žáci, studenti hodnoceni v mezinárodním měřítku tak nízko? Je to otázka jen peněz a s tím související kvality vyučujících?

2 0
možnosti
Foto

Obávám se, že na tuhle otázku Vám každý školský odborník i rádobyodborník odpoví jinak. Možná i tato skutečnost přispívá k míře chaosu ve školském systému a tím pádem k jeho nedostatečné kvalitě.

0 0
možnosti

Je to o lidech. Většinou ti slušní a dobří o sobě moc nedávají vědět. Ale myslím, že jich je i mezi učiteli naštěstí dost.

2 0
možnosti
Foto

Přesně tak, a tohle platí nejen ve školství.

1 0
možnosti

Dobří a špatní učitelé budou vždy.. Jen to dnes je o tom,že ti dobří často utečou a zůstanou ti, kteří jsou učiteli jenom pro to, aby někde mohli říct, že učí...Stejně tak si myslím, že hromada škol tím, že nešla do stávky tak vlastně stávkovala proti stávkujícím a odborům..Protože to opravdu nebylo o tom, co trápí dnešní školy..

0 0
možnosti
Foto

Ti, kteří učili jen proto, aby mohli tvrdit, že učili, vlastně ani učiteli nikdy nebyli.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem měla ráda ty učitele, co na mě byli hodní. Ale to byli vlastně skoro všichni.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ja se jim nedivim, na Tebe musi byt prece kazdy hodny:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS