Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^

Máme to v rodině. Ne v té nejbližší, ale důvod jsou peníze. Někdy ti to budu vyprávět. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Rad si to od Tebe poslechnu:-)

1 0
možnosti
Foto

Krutá pravda a je dobře, že se Františkovi ulevilo. Krásně jsi to napsalR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Ulevil sobe i jemu. Jitko, dik:-)

0 0
možnosti

Hezky jsi to vystihl R^

1 0
možnosti
Foto

Milý Honzo, to jsi napsal opravdu moc pěkně!!!R^ Abych pravdu řekla, mně vůbec nedělá problém odpustit, já se naopak zdráhám vláčet svým životem nenávist či křivdy, jsou to jen těžké batohy křivící páteř. Ale po opravdu velkých zradách by měla v člověku zůstat do dnů budoucích alespoň maličká výstraha. Ta je očistná.

1 0
možnosti
Foto

Jsi moudra zena, Zdeni. Diky:-)

1 0
možnosti
Foto

Nenávist je k ničemu, smazat stačí. Jen kdyby to bylo tak jednoduché...

2 0
možnosti
Foto

Dovolim si trochu cynizmu, Klari, mrtvym se odpousti snaz, protoze je jiste, ze uz na rozdil od zivych nebudou dal skodit.;-)

2 0
možnosti

Jsem rad, ze kdyz uz tu nejakou dobu bohuzel nejdou "janinske" blogy, tak ze stale jeste je radost cist ty "honzovske".:-)

1 0
možnosti
Foto

Dane, mozna vis, ze Jana ted publikuje na jinem blogu. Jestli ne, mohu Ti poslat jeji adresu mailim, nechci to psat sem, neb nevim, jestli by si to prala.

Zdravim a dekuji za cteni:-)

PS pro Horsta: Horste, chces tu Janinu adresu poslat nebo ji znas?

0 0
možnosti
Foto

Přál bych si abys byl konečně objeven pro českou literaturu. Jsem rád, že mám možnost číst tvá mistrovská dílka. Honzo, jsi jeden z mála mužů, kteří dokáží dosáhnout na mistrovské psaní několika zdejších blogerek. Děkuji! R^R^R^R^

1 0
možnosti

jasně, a bude to pokračování "červené knihovny" ....

0 0
možnosti

Z tohoto příběhu po mne přeběhl mráz, Váš příběh mi připadá jako vzkaz pro mne, můj otec, který zemřel minulý rok, si nepřeje, abychom byli s bráchou nepřátelé. Vzniklo to, a já nevím proč...

2 0
možnosti
Foto

Ivano, ono je to smireni mnohdy hrozne tezke, ale za pokus rozhodne stoji. Diky, hezky den.:-)

1 0
možnosti
Foto

Odpuštění je hodno člověka... Očišťuje... Na rozdíl od nenávisti. Karma. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Mirko, diky za cteni. Odpusteni je osvobozujici pro obe strany.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,19
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.