Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jane, variantu když blízký člověk je "správné zvíře", jsi zvažoval?;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Ďábelsky dobrá kombinace, Marceli;-)

0 0
možnosti
Foto

Krásná vzpomínka na "Julii". V

1 0
možnosti
Foto

Však jsi ji znala:-)V

0 0
možnosti
Foto

Pes nikdy nezradi. Narozdil od člověka.

Ale nemohla bych být ani bez své nejbližší rodiny a některých přátel. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to asi vnímá většina z nás, i když u mě je to o kočkách;-)

1 0
možnosti
ES

Čím více poznávám lidi, tím více miluji psy. Romain Rolland .... já za sebe dodávám, svoje kočky a zvířata vůbec. E.

2 0
možnosti
Foto

R^Honzo co já ti na to můžu napsat? Zvířata jsou můj život, ale bez sester, manžela a dcer-rodiny, si nedovedu život představit...R^V

3 0
možnosti
Foto

Dani, Ty jsi šťastný člověk:-)

1 0
možnosti
Foto

Nebyl krásný příklad sv. Jan (?) a jeho laň?

R^

1 0
možnosti
Foto

Ano. Tuším, že se mu říkalo též svatý Ivan.

1 0
možnosti
Foto

Už v deseti jsi získal, Honzo, zajímavou zkušenostR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, tehdy mi to ani nepřišlo, děti berou za samozřejmost spoustu věcí, nad kterými mi dospělí kroutíme hlavou:-)

0 0
možnosti
Foto

každopádně je to příjemné přátelství:-)

2 0
možnosti
Foto

Nikdy nezaškodí:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak na tu otázku mám tuto odpověď: Pes může.

1 0
možnosti
Foto

Zvířata vrací nezištně lásku a věrnost, nekritizují, nevyčítají a nehádají se... Ale člověk potřebuje k životu i nějakou tu člověčí smečku.:-)R^R^

5 0
možnosti
Foto

Pokud možno s těmi nejlepšími členy:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,15
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.