Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, umíš to vylíčit lektorskyR^R^

1 0
možnosti
Foto

Horse, to je Irenina zasluha, ne moje;-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, no nevím...jsem schopná lecčeho, ale tohle jsem si nechala ujít a nemrzí mě to. Dnes už nemusím nic řešit;-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, to je asi vec kazde zeny, jako chlap to dokazu posoudit jen stezi;-)

0 0
možnosti

Jsem ráda, že jsem stará.

1 0
možnosti
Foto

Má to spoustu výhod, o kterých nemají mladí ani ponětí:-)

2 0
možnosti
Foto

:-)R^ Dobrá lektorská práce:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, teorie, ta mi vždycky šla;-D

0 0
možnosti
Foto

Mně to přijde trochu nechutné, ale hlavně je tu i zdravotní riziko...:-P

1 0
možnosti
Foto

A o tom to je, co jednomu vadí, může se jinému líbit. Důležitě je, aby se partneři dokázali nějak shodnout. Zdravotní riziko je vždy a ve všem, nejen v sexu, třeba ve stylu "nemůžu ven, spadnul by mi na hlavu květináč z něčího okna";-)

2 0
možnosti

Proč ne, s obdobím ovulace je sex nejlepší... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Překvapil jste, ale dobré.... pokud "libůstky" jednoho jsou pro druhého akceptovatelné, proč ne..

1 0
možnosti
Foto

Přesně jste to trefil, Filipe, já už můžu dodat jen tolik, že odění této myšlenky do slov mě inspirovala Bohunka J. svým článkem "Jak to doma vypadá, když jsou holky nemocné." http://bohunkajakubcova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=664053

3 0
možnosti

D67a74v70i60d 79V30l34k

21. 6. 2019 14:49

Honzo , kam jsi to zabloudil?;-D;-D;-D Ale pojal jsi to citlivě;-D

2 0
možnosti
Foto

Kam - toť trefná otázka, Davide;-D

0 0
možnosti

Konečně pořádný téma, které hýbe národem:-)

1 0
možnosti
Foto

No, politiku z toho asi nevykřeše nikdo. Teda možná až na pár expertů, kteří ji vidí úplně za vším:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,15
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.