Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tohle pochopí jen někdo,kdo miluje kočky...a jiná zviřátka... rozšířila jsem smečku na 9 koček..ta poslední je po zemřelé kamarádce..musela jsem jich rozdat 6 a povedlo se, mám o nich přehled a tu jednu pruchatou,kterou jsem měla moc ráda, jsem si prostě nechala..

Mají stejně jako lidi různé osudy...

Honzo,víte,že Kočičí naději vyjde další knížka?

https://www.databazeknih.cz/diskuze-o-knize/nejen-kocka-napsali-408584

1 0
možnosti
Foto

Šárko, jste fantastická kočičí máma. A díky za informaci o té knížce, nevěděl jsem:-)

0 0
možnosti
Foto

Jene, Tvoje kočičí "umísťovací" články vždycky doslova hltám. A tentokrát mě okouzlila i příhoda paní Míly a jejím zmeškání autobusu.R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, díky, tyhle články píšu nejradši:-)

0 0
možnosti

Tak přístup ke kočkám je různý. Jiní zas upřednostňují postup jako z Farmář hledá ženu málem nedomoderovaný Laďkou Něrgešovou.

0 0
možnosti
Foto

Záleží na tom, kolikanohý tvor se komu vybaví při slově kočka.

0 0
možnosti
Foto

:-)R^

Ten rezavej vypadá trochu jako Klářin Julišák;-D

1 0
možnosti
Foto

Osobne Julisaka sice neznam, ale co o nem Klarka obcas povida, tak to musi byt vyjimecnej kocour;-)

1 0
možnosti
Foto

Vše pro kočky:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, přál bych si mít kočičí oči :-)R^R^ Teď jen přeji hezkou neděli celé domácnosti!!

1 0
možnosti
Foto

Napodobne, Horste. A diky za kocky a jejich oci:-)

0 0
možnosti
Foto

Snad to trochu pomuze, Jitko. Diky:-)

0 0
možnosti
Foto

Dekuju, Anezko a zdravim, dlouho jsme se tu nepotkali:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS