Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J25a84n 71K56o37z10l43e47r

21. 4. 2019 9:46

Mimoň co asi nenakupuje

0 0
možnosti
Foto

Copak, nerad velikonocni nadivku?

0 0
možnosti

Nedavna zkusenost. Oni ani ti zli kapitalisti ztoho prohnileho zapadu nevyrabi dvoji kvalitu.

Nedavno jsem kouli konzervu tak zvane prazske sunky v prodejne Norma v CR, a uplne stejne vypadajici konzervu v nemecke Norme. Aopravduta sunka v tom Nemecku nebyla presolena, byla opravdu z veprove kyty a bylo tam mene toho zbytecneho kolem.

Ale mozna to byla jeste konzerva z dob, kdy a export slo ro lepsi nez na domaci trh.

1 0
možnosti
Foto

Jednou jsem udělal kupodivu úplně opačnou zkušenost. Občas si dám pivo Stellu, které u nás vaří Staropramen. Není to sice žádná špička, ale neublíží. Jednou jsem kdesi na Francii narazil tuhle značku a zaradoval se, že se konečně napiju nějakého pitelného piva, protože ta jejich jsou z českého pohledu příšerná. Následovalo však zklamání, ani tamní Stella nebyla o nic lepší.

1 0
možnosti

I83v46o 61Ž93á31č27e57k

20. 4. 2019 21:11

Tak já mám výhodu, že nakupuji jen sám pro sebe. Nikomu za to nejsem zodpovědný. Krabičky s vejci neotvírám, protože skoro vždycky jsou všechna použitelná. I u jiných potravin si občas musím říci "ty blbče, cos to koupil", ale fakt to není tak často, že by mě to trápilo.

Jestli je to v Německu nebo Rakousku lepší, to bych mohl posoudit, až kdybych tam nějakou dobu žil.

Jo, a ještě k těm vajíčkům. Před několika lety jsem četl varování badatelů, že vejce je cholesterolová bomba a kdo sní víc než jedno týdně, je synem smrti. Jenže pak badatelé vynalezli, že existují dva cholesteroly - hodný a zlý. A ve vejcích je prý tem hodný, takže nám je přestali zakazovat. Kdybych se měl řídit všemi doporučeními badatelů, která jsem za život četl a slyšel, tak bych měl jedinou možnost: nejíst nic. Zemřel bych úplně zdráv.

1 0
možnosti

Jo, take si vzpominam. To co bejvalo "uzkoprofilove" bylo nezdrave, a kdyz zesirokoprofilovalo bylo zase zdrave. Strana a vlada to mela pod palcem.;-D

0 0
možnosti
Foto

Víte, oni totiž supermarkety, když lákají zákazníky na slevu, musí někde vydělat, tedy i u nás se vyrábějí speciální potraviny a to takové, nad kterými i můj Basty ohrnuje nos.

Nejprve si musíme udělat pořádek u nás, aby naši dodavatelé vyráběli stejně kvalitní potraviny jako dříve a potom tvrdě vystoupit proti názorům EU, že k nám se mohou posílat potraviny, které by v jiných zemích skončily v odpadkovém koši.

Letos se v Praze často stávkovalo, lidé v ulicích dávali nejevo svoji nespokojenost. Čekala jsem, že rozhodnutí EU o dvojí kvalitě potravin, se setká také s jasným vzkazem občanů k tomuto verdiktu, ale pohoda, asi je nám bližší kabát jako košile, tedy politika důležitější jako zdraví.Rv

1 0
možnosti
Foto

Taková je bohužel smutná realita podaná střízlivě a bez nadsázky.

0 0
možnosti

...u p.Jílkové veselo...hmm,jako vždy v tomto pořadu,slinty o ničem...8-o

1 0
možnosti
Foto

Jílkovou nesleduji, takže se k tomu nemůžu vyjádřit.

0 0
možnosti

O vajíčkách z klecových chovů bylo u paní Jílkové veselo. Jen mi zarazilo, že lidé, kteří do toho chtějí mluvit ani nevěděli, že vejce se nemají mýt, protože jejich skořápka je pórovitá a vejce vodou kontaminujeme. To už věděla i moje babička a neměla žádné školy. Jinak vejce nejsou tak nezdravá jak nás tím kdysi strašili. Tak hezké Velikonce a děkuji za váš článek.

1 0
možnosti
Foto

Tělo samo dobře ví, co je pro něj dobré a sdělí nám to pomocí chuťových buněk. O zdravosti či nezdravosti vajec a různých dalších potravin vedou vědci věčné spory a každých zhruba pět let je mění.

Díky za čtení, hezké Velikonoce:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo buď v klidu. Já mám vlastní výrobu vajíček. Z kurníku to mám kroků a kolik vajec se mi už podařilo rozflákat. Je to i tím, že ty naše nejsou stejně velká, tak zákonitě to největší rozprdnu. A Bee je spokojená nebo ho vždycky dostane, vajíčka miluje a to poslední mělo dva žloutky. Krásné Velikonoce. VR^

3 0
možnosti
Foto

Dani, domácí jsou jasně nejlepší, má tchýňka o nich říkala "ty jsou od slepiček."

Hezké Velikonoce:-)

0 0
možnosti

Tak tu fintu s naraficenou skorapkou vajicka, jako by vajicko bylo cele, jsem u nas nikdy nezazil. Ale je o nas Cesich znamo, ze jsme koumaci;-DTady vetsinou pani nebo pan (i panu pokladnich, hlavne mladych, je tu u nas uz dost) pokladni krabicku s vajicky otevre a zkontroluje, je li vsechno v poradku. Jinak i v CR jsou k mani dobre veci - ja si vzdy z navstevy v CR vezu s sebou domu (krome napriklad houskovych hotovych knedliku, nebot moje cizokrajna zena ma ma ne slabost;-)) nektere ceske jogurty, na ktere ty nase preslazene nemaji, makove ci orechove zaviny (samozrejme z dobreho pekarstvi), na ktere zase nase severske zaviny nemaji a je toho jeste vic, samozrejme to chce vybirat. Jednou jsme narazil, koupil trvanlivy salam v obchodaku, po navratu domu jsme se zenou zkonstatovali, ze se to neda jist a vetsinu vyhodili. Kdyz jsem v CR u mladsi sestry, ta objedna trvanlivy salam od mistniho vyrobce a to je potom posmaknuti.:-) Honzo, preji prijemne Velikonoce Tobe i Soni.R^:-)V

1 0
možnosti
Foto

Dane, jasně, že je tady k mání spousta výtečných potravin od dobrých výrobců a prodejců.;-) A z těch ostatních je třeba si dělat aspoň legraci;-)

Díky za přání, krásné Velikonoce Tobě i Tvé královně:-)

0 0
možnosti
Foto

Mám vejce od sousedky. Občas se mezi ně připlete podkladek ;-D.p. s. Nejlepší nádivku dělám já. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Dej ochutnat, rad pochvalim:-)

0 0
možnosti
Foto

Nejlepší nádivku přece dělám já!;-D

Hezké svátky Honzo a SoňoR^

1 0
možnosti
Foto

Prosim vzorek na ochutnani. Jitko, co nejdriv:-P

Hezke Velikonoce:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS