Děkujeme za pochopení.
J53a55r73o86m57í59r 56Š12i28š26a
nejen za omezovač klikám na nominační hlas
Z83d50e82n88ě52k 23B22e84r47á50n69e35k
Mám pracovní vůz, který má plnou současnou výbavu, je to tedy chytré auto. Upozorňuje na značky, na maximální povolenou rychlost, umí se přizpůsobit řidiči v mnohém, mje to dobrý pomocník. Pochopitelně ta nastavení vycházejí ze softwaru, a ten software dělají chybující lidé. Tedy každý software má alespoň jednu chybu. Ta chyba může být ale v provozu fatální. Nakonec je vše na řidiči jestli věří více chytrému autu a nebo používá zdravý rozum. Dle mého názoru zdravý rozum by měl zvítězit. Jsem tedy přesvědčen, že v dohledné době nemůže projít zákon, který omezí zdravý rozum a nechá lidský život na "chytrém softwaru".
J45a48n 28P23r77a33ž26á83k
Cim slozitejsi sytem, tim zranitelnejsi tez z HW hlediska, coz je dalsi duvod k opatrnosti pri sverovani lidskych zivotu vyhradne strojovym algoritmum.
D95a74n55a 10A49d82á31m86k37o46v18á
Honzo, jak potkávám ty hazardéry i na obci, tak je to fakt o zdravém rozumu. Třeba předjíždět stojící auto, když mám v protisměru autobus v obci kde je 50. Já byla u toho stojícího auta. Nechápala jsem proč řidič autobusu v protisměru bliká, troubí. Když jsem zjistila, že auto začíná i přes varování objíždět starší dáma, zavřela jsem oči. Nedalo se nic dělat a opravdu nevím jak to vyšlo......Kur...ten můj anděl se fakt často zapotí. ....A jednou to nevyjde a odserou to neviní...za mě karma
R16o88m31a67n 81C77z36a20p58e31k
jen mala poznamka: pisete o maximalmi povolene rychlosti Zaroven popisujete "zpomalil na 30", nedokazu si predstavit jak Skoda v roce 66 akceleruje ze 30 na 50 / 90 / 130 aby se uplatnilo omezeni
u bezp. pasu je riziko ze se nerozepnou a osoba uhori (napr). presto je nikdo nezakazuje.
takze je to o pomeru "kdy zachrani" / "kdy je na skodu"
schvalne: jak casto jedete po dalnici 140 a ostatni vas predjizdej?
J48a93n 56P93r19a94ž82á48k
Nevím, proč se ptáte, ale cca 140 jsem jel dnes po D5 dost velký kus (asi trochu pomaleji, protože Škodovky obecně ukazují o něco víc než jednou - samozřejmě už ne 1000MB) a byl to tak průměr, někteří předjížděli mě, jiné zas předjížděl já. D5 je většinou v dobrém stavu a dle mého názoru by si na mnoha místech klidně zasloužina povolit150.
Jinak samozřejmě nevím, kolik je vám let a jestli jste někdy jel v embéčku z 60. let. S dnešními auty se sice srovnat nedá, ale při správném stylu jízdy dokázalo být svižné.
J69i90ř34í 56S11o42c78h31o75r
Takto se šíří fake new. To co EU přijala není žádný omezovač rychlosti, ale asistent rychlosti, který řidiče upozorní (vibracemi do volantu, pípáním a pod. - řešení bude ponecháno na automobilkách) na to, že v daném místě jede rychleji než by měl a rozhodnutí ponechá na řidiči. Tyto asistenty již dnes některá auta mají (třeba Mercedesy v lepší výbavě). Omezovač rychlosti čili limiter je spolu s tempomatem dnes docela běžnou výbavou aut a je jen na řidiči, zda je používá.
J55a17n 84P34r38a27ž36á62k
Ono je to bohužel takhle se vším. Na začátku je rádoby dobrý úmysl, podporovaný různými lobbsty a/nebo naivními aktivisty. Pak to ale nakonec skončí třeba u zrušení normálních a zavedení úsporných žárovek, které sice ušetří trochu energie, ale pořádně nesvítí a ničí lidem oči (stačí se trochu poptat zaměstnanců v různých provozech). Nebo zavedení (zatím nepovinného a vypnutelného) chcípání motoru na červené, které sice ušetří trochu paliva, ale huntuje akumulátor a při troše nešikovnosti řidiče zdržuje (stačí se poptat řidičů, kteří z tím mají zkušenosti). A takhle bych mohl jmenovat spoustu dalších "vymožeností," které jsou nám napřed nabízeny jako bůhvíjaký zázrak a časem mnohé z nich vnucovány. Takže s označením fake new bych byl poněkud opatrný.
T58o24m96á29š 88K89u60c82h91a80ř
V některých zemích je dokonce překročení rychlosti při předjíždění povoleno, a v takovém případě by i ta nejměkčí varianta s pípákem mohla způsobit u řidiče paniku a nevhodnou reakci. Při předjíždění se má řidič plně soustředit na jízdu a ne řešit, co to pípá.
J20a98n 90N35o69v50á85k
Omezovač, který by nešel dočasně vyřadit je životu nebezpečný, to si nikdo nedovolí schválit. Běžně se vyřazení dělá tak, že pokud se sešlápne plyn až na podlahu, sepne se spínač, který omezovač vyřadí.
Já ho v autě mám, párkrát jsem ho po městě zkusil a zjistil jsem že mi nevyhovuje, raději pro podobnou funkci použiju tempomat (plynulá bez jízda překračování rychlosti).
J92i57ř18í 18P42e75t58r43á82ň
Ach, jo. Autor by si měl nejdřív někde prakticky vyzkoušet jak funguje omezovač rychlosti. Omezovač rychlosti se deaktivuje právě prudkou akcelerací.
M98i56r35e67k 75T92u89r52e26č62e67k
Takze to neni k nicemu. Jenom zase navic dalsi komplikovana technologie pro pripadnou poruchu a kdyz selze pri prudke akceleraci kdy bych to jednou zoufale potreboval tak jsem v čudu...
I36v77o 13H69e55b70e60l82k70a
Sorry, ale tenhle blog je jeden obrovský argumentační nesmysl. Autor nám popisuje situaci, tak dramaticky, abychom se dozvěděli, že se nikomu nic nestalo, dokonce ani tomu náklaďáku, co vyletěl ze silnice. Takže to asi tak moc dramatické nebylo.
Na druhou stranu proč autor nezmíní ty tisíce mrtvých každý rok na evropských silnicích, které zabila něčí nepřiměřená rychlost?
Druhý argumentační nesmysl je, že autor naprosto vůbec neví, jaká čidla budou omezovače mít, jak budou schopná reagovat, většinou rychleji a lépe než řidič.
Z celého blogu přímo čiší, je to něco nového, tak to budu určitě špatně, navíc to chtějí ti hnusní byrokrati z Bruselu. A při tom si autor nezjistil ani ty nejzákladnější informace.
Hodně špatný blog.
V85o30k38o70u21n 40V75l65a87d40i37m10i43r
Ja se domnivam, ze to pan Prazak ale vubec nemyslel vazne.
P73a91v39e60l 94D77v39o91ř84á96k
A on je na našich silnicích nějaký omezovač potřeba? Leda byste měl vznášedlo.
V88o86k61o47u80n 91V87l56a61d70i85m23i36r
Ty jsou preci ve tech silnicich pevne zabudovane.
- Počet článků 2129
- Celková karma 30,81
- Průměrná čtenost 1302x
Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.