Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pro mimořádně jedovaté blogery/blogerky bych navrhl kategorii Novičok roku. :-)

6 0
možnosti
Foto

Honzo, to je zcela bezkonkurencni napadR^

1 0
možnosti
Foto

No vidím Honzo, že nás máš přečtené a to do písmene. R^ Povedlo se ti to, ostatně jako vždy. :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Dani, užij si krásný den:-)

0 0
možnosti

Ještě mě napadá kategorie blogová perla roku.

2 0
možnosti
Foto

To by nebylo o autorech, ale o článcích. A že by se našlo materiálu;-)

0 0
možnosti
Foto

Milý Jene, já bych vyhlásila kategorii "optimista roku" a teprve pak bych se začala rozhlížet, jestli je vůbec koho nominovat:-).

Moc pěkně jsi si s tématem pohrál. Posílám pozdrav a karmu R^R^R^.

2 0
možnosti
Foto

Do téhle kategorie bych nominovala Vás. Nebo, ještě lépe, do kategorie "pohodář roku". Jinak, já bych vyhlásila hodinu ticha za všechny vyhozené a za všechny zemřelé blogery.

2 0
možnosti

Asi to bude na Tobě, abys to vyhlásil. Podporu máš R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, myslel jsem to jako soutěž, ale vznikla z toho legrácka pro pobavení. Možná tím líp;-)

0 0
možnosti

Přiznám se, taky jsem někdy někdy Střelec. Ale ne zase tolik, aby to bylo na nominaci.

1 0
možnosti
Foto

Jo, též mě to občas baví:-)

0 0
možnosti

O33t92a 71K74i80n35c

26. 3. 2019 22:37

Stejně už před vyhlášením jsem přesvědčen, že blogerem roku bude opět pan Větvička a že ač budu volit někoho jiného, nic nezmění.

1 0
možnosti
Foto

On už je takový místní folklór;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 30,96
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.