Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

já myslím, že je to pořád stejný. Jen my už nejsme mladí.R^

1 0
možnosti
Foto

Ty nestárneš, Zuzi:-)

0 0
možnosti
Foto

Já bych všechny mladý nezatracovala, záleží, jak je doma vychovali. Někdy se chovají neomaleně i čtyřicátníci a výše. Mají za to, že oni už seniory pouštět nemusí. Věc názoru. Já s tím problém nemám, jsem přece ještě "mladice".;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jako jsou různí dospělí, jsou i různé jejich děti. Povaha je, soudím, ovlivněna třemi faktory. Geneticky, výchovou a čímsi, co si s sebou přinesla duše.

Pokud jde o Tvé mládí, Pavlí, kladu si otázku, zda bys v hospodách neměla při objednávání pitiva radši automaticky ukazovat občanku:-)

1 0
možnosti
MV

Vždycky je to o tom, jaké vzory lidé mají. Hezkou neděli vinsuju

1 0
možnosti
Foto

To nepochybne. Krasny den tez Tobe:-)

0 0
možnosti
PL

Další zajímavé čtení, které si zaslouží R^

1 0
možnosti
Foto

Jsem rad, ze se libilo:-)

0 0
možnosti
Foto

Já se připojuji k Jaromírovi :-)

1 0
možnosti
Foto

Diky, zdravim do dali:-)

0 0
možnosti
Foto

Jene, to je opravdu moc pěkný blog!!! R^

Jsem moc ráda, že jsem si k němu uvařila kávu a pochutnala jsem si na obojím.

1 0
možnosti
Foto

Tak to me tesi, Zdeni, krasny den:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, krásný;-)R^ Ty proměny puberťáků jsem zažila ( psala jsem o tom) takže vím, jak dovedou překvapit a to je dobře;-)

3 0
možnosti
Foto

Kez by jich bylo co nejvic, Jitko:-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, jako vždy. Ta Vaše úžasná lidskost. Karma a přání hezké neděle.R^

2 0
možnosti
Foto

Diky, Katko, krasnou nedeli:-)

0 0
možnosti
Foto

Já mám radost, když náhodou mám takové místo a přistoupivší sedmdesátiletí v další stanici, se na mě nevraživě dívají, protože nemohou vědět, že mám o deset víc. Dokazuje to asi, že vypadám na méňě než sedmdesát, a možná na ještě méně. Proto uvolňuji mé místo daleko mladším. Honzo, vydařenou neděli, ať v sedě nebo ve stoji!!:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Horste, Ty holt budes gentleman uz naporad. Hezky den:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.