Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I kdyby... znas to;-)

0 0
možnosti
Foto

Vystřelit je dovoleno, ale kdo má pak ty potrefené uklízet? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Oni se časem uklidí sami, Zdeni:-)

1 0
možnosti
Foto

Přátelé, na Ukrajině je dnes státní svátek a na ulici nepotkáte chlapa bez květiny... No jednoho potkáte... ;-D;-D;-D!!!!!!

1 0
možnosti
Foto

Já se totiž specializuji na jiné dárky ;-D;-D;-D!!!!!!

1 0
možnosti
Foto

Honzo, střílíš do černého. A vám, diskutérkám, přeji hezký den!:-)R^V

1 0
možnosti
Foto

K Tvému přání diskutérkám se připojuji ještě jednou:-)

1 0
možnosti
Foto

třeba v Itálii se to slaví celkem dost-na ulicích potkáš spoustu žen s mimózami -zkrátka .dolce Italia;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to musí být super:-)

0 0
možnosti
Foto

Připomněl jste mi tu přesmyčku spolužáků ze základky co psávali na tabuli - ŽDM (žádáme den mužů) a to spustilo lavinu dalších vzpomínek (MDŽ je svátek žen, my zkoušeni nebudem...)

R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Na školní ŽDM si též vzpomínám. A pak taky ve druhé půlce prosince jsme před vyučováním psali na tabuli: "Vánoce jsou svátky klidu, nezkoušejte naší třídu" :-)

2 0
možnosti
Foto

Ony ty "profesní dny" jsou jen pro chlapy?8-o Mně spíš vrtal hlavou den otců. V devadesátkách se ještě neslavil... A MDŽ vlastně taky moc ne.;-)

1 0
možnosti
Foto

Asi mi něco odpovědět musel a nakonec, těch tehdejších pár vojand se nepočítalo a že by existovala vůbec nějaká hornice, jsem ani neslyšel;-D

1 0
možnosti

Kdyz jsem ja byl jeste maly, naucil jsem se nejakou basnicku k svatku matek. Kdyz jsem povyrostl, malovali jsme ve skole nejake pokrokove obrazky k MDZ. A kdyz jsem se uz zapojil do budovatelskeho procesu bylo to tak, ze se vsichni v podnikove kantine ozrali.

A kdyz jsem se pak ocitl ve svete bez diktatury, bylo to tak, ze toho 8. brezna u kazdeho vchodu do podniku stali odborari a zenam rozdavali rude karafiaty.

1 0
možnosti
Foto

Tehdy se bralo politicky všechno. Dneska kdo chce, vezme MDŽ coby svátek jako takových a kdo nechce, tak to prostě nechá plavat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 30,93
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.