Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

D57a65v46i98d 51H28o89r38á88k

16. 2. 2019 21:51

Za dob studií jsem měl na podzim kliku, že jsem sehnal za dobrou cenu v Domě módy bundu, která se mi moc líbila, že jsem si ji ani zabalit nenechal a vzal ji hned na sebe. A vyrazil se předvést na Václavák.

Jenže u stánku nad tehdejší Družbou měli pěkně vypečené tyhle voškliváky, které zvlášť voněly, že se skutečně odolat nedalo.

A dopadlo to přesně jak níže píše paní Šípková. A kousek ubrousku byl na takovou katastrofu slabej, a tak když jsem sahal do kapsy kalhot pro kapesník, tak jsem se stihl zamastit odshora dolů.

A tak díky výhodnému nákupu a tomu co jste trefně nazval "pražským vošklivákem" jsem dokonale poznal, co znamená pojem "smíšené pocity".

1 0
možnosti
Foto

Vošklivák se Vám prostě pomstil, lump jeden:-)

0 0
možnosti
Foto

právě jsem se vrátil z minidovolené a hned mám co číst :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to se budu těšit na fotky, Jaromíre:-)

0 0
možnosti
Foto

Ty mi děláš chutě! Takže sáhnu opět do lednice a vytáhnu škvarky, ty taky nezarmoutí;-):-PR^

2 0
možnosti
Foto

Jitko, jen Ti trochu oplácím právě ty škvarky z nedávna. Dobrou chuť.:-)

1 0
možnosti
Foto

buřt....ach....milovala jsem ho, i když byl připálenej, mastnej a nezdravej. Když jsem byla na mateřské a furt vařila ty zdravý věci, jednou za tejden jsem vzala búra a skočila si na Národní pro buřta. To byla taková dobrota....

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsme ze stejné krve, Zuzi:-)

0 0
možnosti
Foto

Ten gejzír po kousnutí vyvolával veselé scény;-DR^

1 0
možnosti
Foto

To teda jo, Horste:-)

0 0
možnosti
IL

I97v41a10n95a 94L11a47n60c47e

14. 2. 2019 19:05

Take bych si odskocila do mladi. Moc hezky jste to napsal.R^R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, Ivano, kdo by si na chvilku rád neodskočil:-)

0 0
možnosti
Foto

Jene, mám na toho buřt chuť. Asi si ho půjdu dát. Jinak jsem Vás poslechla, ale trochu i sebe. Díky za Váš milý článek, vlastně Vy ani jinak psát neumíte. Karma.R^V;-D

2 0
možnosti
Foto

Díky, Kateřino, ale takového buřta už dneska asi neseženete:-)

0 0
možnosti
Foto

Klobása z Václaváku byla pověstná i u nás na moravském lontu. S pivem v povoskovaným kelímku, taky bych na tu holku, co nepřišla, přestal myslet.

2 0
možnosti
Foto

Nakonec dobře, že tamta nepřišla. Takhle mám bezva ženskou z Moravy už přes čtyřicet let.

3 0
možnosti
Foto

Na Kladně jsme měli také takový stánek s buřty a fantastickou hořčicí,prý ji ředili malinovým sirupem,ovšem bomba pro nás, tehdy děti, namáčeli chleba do přepáleného omastku s dobrou hořčicí za 25 haléřů Fuj to byla dobrota!

1 0
možnosti
Foto

Možná to zná jako fuj, ale neodmítl bych to ani dneska, je to příliš lákavé:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,39
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.