Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

D24a57v48i49d 91H25o21r25á26k

27. 1. 2019 16:05

Přeji těm malým šelmičkám na obrázcích, aby pro ně byl nalezen co nejlepší azyl.

Sám vzhledem k neustálým přesunům nemohu něco takového doma mít, nicméně pokud se mi podaří dostat na chatu, tak mě pravidelně navštěvují 2-3 toulavé a svou svobodu hájící kočky, neboť ví že mám v zásobě nějaké ty konzervičky, a tak i když se nenechají pohladit a drží si vždy odstup, vědí že vždy něco v mističce najdou.

...jediné minus je, že mi patrně za odměnu někdy nechaj sem tam na chodníku či trávníku nějaký drobný pozdrav, do kterého pokud nejsem dostatečně pozorný občas šlápnu.

(...a ještě škoda, že nejsou příliš úspěšné a snaživé v lovu krtků.)

1 0
možnosti
Foto

Díky za péči o kočičí venkovanky, Davide. Pravdou je, že krtci bývají pro kočky dost oříšek, tráví většinu času pod zemí a obvykle vylezou jinde, než kde na ně kočka číhá:-)

0 0
možnosti
Foto

Honza, milovník čtyř i dvounohých koček:-) a hlavně ŽIVOTA!!

2 0
možnosti
Foto

Kocky a zivot patri k sobe, Horste:-)

1 0
možnosti
BH

Lidé nebudou nikdy stejní, ostatně kočky také ne.

1 0
možnosti
Foto

Ano, je to zvlastni, i zvirata maji velmi rozdilne povahy:-)

0 0
možnosti
Foto

Tohle mě vždycky vezme za srdce. Ani nevíš, jak jsem ráda, že znám tolik milých lidí, kteří by pro svá zvířátka udělali cokoli. Držím kočičkám palce, aby se dostaly přesně do takových rukou, jo a kocourkům takyV!

1 0
možnosti
Foto

Diky za komentar, Zdeni, za tyden to pujdu ohlidat:-)

0 0
možnosti
Foto

No jo, to poškrábání člověk už nakonec nese jako znamení lásky;-D. Já jsem měl největší zranění rozťatej nos, ale mohl jsem si za to sám. Nesl jsem kočku v podpaždí jejich předních tlapek a pohupoval jsem si s ní...:-)

1 0
možnosti
Foto

Clovek si za to vlastne vzdycky muze sam. Proto tomu rikam poskrabat se o kocku:-)

4 0
možnosti
Foto

Smutný příběh, ale snad bude mít časem veseljší konec. Dobrých lidí, kteří se o své srdce podělí s těmi chlupáči, je pořád dost. Snad.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pavlí, je jich dost. Naštěstí:-)

1 0
možnosti
Foto

aaach jo...Honzo tobě i všem kočičákůmR^

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, díky za ně i za sebe:-)V

0 0
možnosti
Foto

uff, to jsou smutné osudy:-(držím všem miláčkům palce ať se dostanou do dobrých rukouVR^V

1 0
možnosti
Foto

Pevně věžím, že většině se to podaří:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,35
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.