Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvělé a pointa dokonalá!!! Krásně jsem si, Jane, početla. Nějak mi to teď časově nevychází, už se těším na trochu klidu a návrat k pravidelnému čtení, ale tohle stálo za zastavení!R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Zdeni. Též to mám teď okolo přelomu roku divočejší, ale věř mi, bude to zase dobré. U Tebe i u mě:-)

1 0
možnosti
Foto

Dani, mame kliku, ze nam tohle od nasich partneru nehrozi, vid?:-)

0 0
možnosti

holky se třeba už nikdy nebudou moci potkat, ale nakonec budou spokojení všichni;-) život je pestrý a složitý, říkával kdysi kamarád :-)

1 0
možnosti
Foto

Logisticky řečeno dosažení všeobecné spokojenosti sporem.:-);-D

1 0
možnosti

I13v41a97n35a 13L72a74n79c78e

21. 1. 2019 11:14

;-D;-D;-DR^R^R^R^ Krasne napsano.

1 0
možnosti
Foto

Dík, Jaromíre:-)

0 0
možnosti
Foto

Pane jo, tak to je překvápko, docela bych ráda živě viděla pokračování;-)R^

1 0
možnosti

znám několik bejvalejch nejlepších kamarádek, co si právě ta jedna z nich vzala muže té druhé..kamarádkami už nejsou a kdyby pohled zabíjel....

2 0
možnosti
Foto

R^ Jo. lidi jsou různí, chlapi si leckdy dají po čumoni. Ale ženské. To se někdy jenom těžko chápe.

1 0
možnosti
Foto

Chlap nikdy ženskou úplně nepochopí. Opačně ano, jsme jednoduššíV;-)

1 0
možnosti
Foto

Tyhle "kamarádky" jsou k nezaplacení. Také jsem podobnou měla.;-(

0 0
možnosti
Foto

Akorát jsem jí nestačila poděkovat,že jsem se díky ní toho v*la zbavila.;-D

3 0
možnosti
Foto

To bych nedala... Ani z jedné strany.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klári, nikdy nevíš;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.