Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásně napsané R^V

Ovšem o té vděčnosti útulkové kočky chvílemi pochybuji ;-D:-)

1 0
možnosti
Foto

J43a74n 13P97r60a41ž64á61k

11. 12. 2018 10:22

Luci, to se Ti jen zdá, Eli je jedna z nejvděčnějších;-D

0 0
možnosti
PK

P71a26v18e61l 53K66h11a58i89l

10. 12. 2018 9:42

Ty rozzářené oči Míši na posledním obrázku mluví za vše ... :-)R^

1 0
možnosti
Foto

J91a58n 83P11r15a29ž97á30k

10. 12. 2018 14:00

Jo, všiml jsem si toho při focení:-)

0 0
možnosti
LI

Z útulku jsou snad ty nej...R^

1 0
možnosti
Foto

Třeba Linda, ta byla výjimečná:-)

0 0
možnosti
BH

Když si to chtěj milovníci plně platit, jejich volba. Jinak je to zneužívání ostatních pro svůj koníček.

1 0
možnosti
Foto

Kočka nemůže být dost dobře koníčkem, kočka je společnicí a osobností. Měli bychom je tak brát všechny od útulkových až po papírové:-)

1 0
možnosti
MV

Jsou lidé, kteří potřebují zvíře k reprezentaci. A pak jsou lidé, kteří chtějí dát zvířeti domov a mít se spolu báječně.

3 0
možnosti
Foto

Přesně, Marku. Krásnou neděli a pozdravuj Stellu.

0 0
možnosti

Já mám dvě papírové kočky a když jsme se přestěhovali do domečku na vsi, přitoulali se k nám dva bezprizorní kocouři. sice je to někdy mazec, když se dohadují, kdo je vůdce smečky, ale jinak jsou to mazlíci.

1 0
možnosti
Foto

Pokud jsou kocouři kastrovaní, tak se po čase nějak dohodnou. U nekastrovaných to dokáže být vetší problém. A k domečku kočky a psi prostě patří:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Mne by nikdy nenapadlo řešit zvíře s rodokmenem. Snad jen kdybych potřebovala psa hlídače nebo loveckého....

Kdysi jsme měli setřici, která neměla správně chlupatý ocas a proto byla nevhodná k prodeji. Dostali jsme ji darem a každý se rozplýval nad tím jak je krásná. To jsem bydlela na Vysočině a chodila s ní denně 5 km.

Teď máme v bytě - zase čistokrevného - boxera který byl také nedoporučen k prodeji.

Já jsem chtěla menšího psa z útulku, ale dcera dostala tohohle lumpa od svého tehdejšího přítele.

Kamarád veterinář na něm našel tolik vad že mi poradil ho vrátit....

Samozřejmě jsme to neudělali a dnes už má pět let a na ulici mě zastavují cizí lidé s tím jak je krásný....Některé vady jsou i na (druhý) pohled patrné, ale my už jsme si zvykli.

Kromě toho je ještě docela rozmazlený.

2 0
možnosti
Foto

Hani, to musí být krásný pes. Díky za koment a pozdravujte ho od jednoho kočkaře:-)

0 0
možnosti
MK

Jako každý ok, tak i letos jsme měli včera mikulaskou v našem útulku. Dovezli jsme dárečky, pejsky jsme vyvetrali na dlouhé procházce, pomazlili kočičky. Lidí tolik, že útulek praskal ve švech. Je krásné, kolik lidí je ochotno v hustém dešti špacirovat na vycházku. Dospělí, děti, roční batolata.

Přeji všem kočičkam, které nalezly domov, už jen krásný život.V

3 0
možnosti
Foto

Paní, Mileno, až budete pořádat další výstavu nebo podobnou akci, tak se mi můžete ozvat a uděláme zde na blogu nějakou propagaci. Trochu se tím zvýší naděje na nalezení nového domova pro některé z Vašich svěřenců. Jestli nemáte můj mail, tak to napište sem pod tenhle komentář a já ho napíšu pod něj.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 30,42
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.