Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jsme pořád sto let za opicema-hlavně že máme jedny z nejdražších ale také nejmizernejších dálnic:-/je to ostuda

2 0
možnosti
Foto

Před pár dny jsem jel po D5 a bylo tam tolik zahraničních kamionů, jako nikde. Právě vozidlům 12 tun a víc by to chtělo zvednout mýtné, aby ČR přestaly používat jako levnou tranzitní zemi, respektive, aby se nákladní doprava vrátila na železnici.

Dík za koment, Libu, hezký večer:-)

1 0
možnosti
Foto

Perfektní a jednoduché. Viděl jsem v Itálii takto probíhající opravu dálnice od rakouských hranic až po Udine (cca 100 km) Práce byla hotova v obou směrech za měsíc (červen), a skončila krátce před vypuknutím hlavní letní sezóny. A po celou dobu oprav byl provoz na obtížně průjezdných úsecích tak dobře organizován, že nevznikaly kolony.

1 0
možnosti
Foto

Nojo, Marku, tak to je. Každopádně radši píšu vztahovky nebo o kočkách, ale tohle mi prostě nedalo. Díky za nákuk:-)

1 0
možnosti
Foto

Mně na objížďce jako tankodrom takového místa ve středu praskla pružina na pravé přední straně, její ostrý konec mi rozpáral pneumatiku. Moje vina, měl jsem vůz přenášet...:-)

1 0
možnosti
Foto

No potěš koště;-)

0 0
možnosti
Foto

Karma, souhlas a R^. Jinak to snad ni ocenit nelze.

Jenže k vší otázce na úsporu nervů (samozřejmě správné) považuji za nutné položit protiotázku:

A víte o kolik míň by vydělala firma opra u provádějící, o zadaveteli radši ani nemluvě.

2 0
možnosti
Foto

No a o případných "malých domů" taky radši ani nemluvě.

Dík, Pavle:-)

1 0
možnosti

P76a73v75e67l 59V57é47b42r

28. 9. 2018 19:15

Přece firma nemůže požadovat stejně peněz za opravu trvající 14 dní jako za opravu trvající půl roku.

2 0
možnosti
Foto

To zní logicky.

1 0
možnosti

Koukněte na to z jiné strany, investuje se , opravuje se jsou prostředky sláva...:-)

0 0
možnosti
Foto

To je sice pravda a pozitivní věc. Ale jak už jsem psal niž, dělat opravy postupně za kratší čas, by asi vyšlo časově i finančně celkem nastejno, jako jich dělat víc souběžně dlouhou dobu. A řidičům by to krom nervů a času ušetřilo i peníze.

0 0
možnosti
Foto

Všude je něco rozkopanýho. Vidět, že se tam něco dělá, mi stačí.;-)

1 0
možnosti
Foto

Častěji člověk vidí, že se tam nedělá:-(

1 0
možnosti
Foto

To já, Honzo jsem po "plyšáku" podlehl kapitalismu a to přímo v jeho kolébce, Nizozemí. A jednou jsem se po cestě zdržel a viděl jsem, jak před Amsterdamem, krátce před 22:00 staví dělníci zátarasy a v dáli již byl vidět připravené silniční stroje.

Prostě, opravují kratší úseky dálnice v noci.

1 0
možnosti
Foto

A pak, že to nejde...

0 0
možnosti
Foto

To jsme se v červnu načekali,viď;-)

2 0
možnosti
Foto

To Ti teda řeknu;-)

2 0
možnosti
Foto

I za to může Brusel. Dotace se musí stihnout vyčerpat a tak se opravují i silnice, které by jinak ještě na opravu pár let čekaly. Faktem je, ať jedu kamkoli, vždycky někde narazím na semafory. Na východ jsou za Kardašovou Řečicí, na jih u Chotýčan, na sever u České sibiře, jsou i cestou na Písek.

0 1
možnosti
Foto

Dělat opravy postupně za kratší čas, by asi vyšlo časově i finančně celkem nastejno, jako jich dělat víc souběžně dlouhou dobu. Takže s tím Bruselem si nejsem tak jistý. Ale, že jsou všude, v tom máte pravdu.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS