Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

kočičí svůdce kočiček...to je skvělé

0 0
možnosti
Foto

To bych si nikdy nedovolil;-)

0 0
možnosti
Foto

No, občas to stojí za to, Horste:-)

0 0
možnosti
Foto

No a jak to dopadlo? Nenapínejte nás!

(Lepší pochvalu si snad ani nemůžete přát.) R^

1 0
možnosti
Foto

Franta je formát, místo malé kytičky málem vybrakoval květinářství a ještě přinesl Marušce přívěsek ve tvaru srdíčka. Zbytek si můžete snadno domyslet;-)

2 0
možnosti
Foto

Teď se budu bát chodit do cukrárny! Já pavouky taky nemusím a vandrovat je mezi mými faldíky nenechám!R^;-D

1 0
možnosti
Foto

O cukrárenské hřešení bych Tě strašně nerad připravil, Pavlí. Ale neboj, však oni zdaleka všude nejsou:-)

1 0
možnosti
ZS

Rozkošnicky rozkošné R^

Krásný příběh, takový nikdy neprožiji, áách jo, pavouků se nebojím.

3 0
možnosti
Foto

Díky. Ale je trochu škoda, že jste o takové příležitosti ochuzená:-)

0 0
možnosti
Foto

;-DDěkuji za hezčí sváteční den, Honzo.R^

1 0
možnosti
Foto

Dani, díky, krásný den též Tobě:-)

0 0
možnosti
Foto

Ale to byla krásná přírodní chvilka. JeníčkuR^R^;-D!

Se mnou se to má přesně tak, jak o sobě píše Hanička Vlková. Kdyby mi osminožec zmizel ve výstřihu, byla bych v negližé zcela dobrovolně a natošup!:-)

3 0
možnosti
Foto

Zdeni, nevíš o nějaké cukrárně nebo podobném místě, kde mají hodně pavouků? Rád bych Tě tam pozval:-);-)

1 0
možnosti
Foto

Když jsem četla začátek, myslela jsem si že mám vztah k pavoukům vyřešený - dokud jsem žila s rodiči, byla jsem schopna na chatě ve 3 ráno vzbudit tatínka aby mi šel (ven z chaty a z kopce dolů do garáže) vyhnat ze záchodové místnůstky pavouky...

Životem (vandry, voda, pár let života v bývalém mlýně) jsem se naučila těchto tvorů si nevšímat.

Pokud by mi ovšem zalezl pod halenku, udělala bych striptýz dobrovolně a svlíkla se tak že by to ani "starej prasák" nedokázal rychleji.:-)

4 0
možnosti
Foto

Hani, to je hezké a upřímné doznání:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Taky je nemusím a faldíky mám nad normu tam by si zařádili;-D

2 0
možnosti
Foto

Jitko, neboj, než bude zas nějaké pražské setkání, tak vysmýčíme domek od pavouků:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavouk je vždy vinen!!R^

3 0
možnosti
Foto

Vinen bez vlastniho pricineni;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,46
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.