Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Až dnes jsem se dostala k prohlídce antistresového fotoblogu a jsem nadšená. Přimlouvám se, Jane, za jeho častější zařazení. Je to krásné pohlazení. DěkujiR^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, tohle je za poslední dobu už třetí antistresový fotoblog, občas je dělám. Ty předchozí tady:

https://janprazak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=673014

https://janprazak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=660669

0 0
možnosti
Foto

Jane to je nadhera! Presne podle meho gusta, diky.

1 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk, Martino, jsem rád, že potěšilo:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hezky se na to z postele kouká. Chřipka.;-(

1 0
možnosti
Foto

To mě mrzí, brzy se uzdrav:-)

1 0
možnosti
Foto

Bylo to krásné, zůstaly hezké vzpomínky. :-)

1 0
možnosti
Foto

Krása! A to tě fakt ten kůň nechal okukovat takhle z blízka z oka do oka (kamery)? R^;-D:-)

1 0
možnosti
Foto

On byl ve sve koji, stal klidne a dovolil mi priblizit sve oko zoomem:). Diky, Pavli, hezky den.

0 0
možnosti
Foto

opravdu nádherné-dík za zážitek:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Dík za nákuk, Libu:-)

0 0
možnosti
VV

Ano, priroda je tam krasna.

Nyrskem projizdim ted kazdou chvili misto rozvoranejma Vserubama.

Mrtvejsi mesto nez Nyrsko neznam. At tam jedu v kteroukoliv dobu, a to projizdim namestim, nepotkam tam zivacka.

1 0
možnosti
Foto

Jo, bylo tam příjemně klidno.

0 0
možnosti
JZ

Nádhera, Šumava je moje srdeční záležitost a zasloužená karma. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, se Šumavou jsme na tom podobně:-)

0 0
možnosti
Foto

Byla, Jitko, ale teď už zas jen vzpomínka z práce:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS