Diskuse

Následuj mě!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Moc pěkné!

Fakt je, že mě z každého následování trošku mrazí, protože to zavání područím. Následujeme-li někoho, znamená to, že jdeme za ním, nikoli vedle něj. Nejsme si v tu chvíli rovni a je zcela bez záruky, že krok srovnáme a rovni si budeme.

Což se ovšem netýká konzumace kávy:-)!!!

1 0
možnosti
Foto

Tak to je správný úhel pohledu, Zdeni. I s tím kafem:-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem pocten a potesen:-)

1 0
možnosti
Foto

A nebo zavarovat, to je lepsi. Horste mame super zavarene marmelady od mamky jedne z nasich dcer:-P

0 0
možnosti
Foto

I takové, ženy jsou. Ovšem fotečky parádní, veselejší;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk, Dani, hezký víkend:-)

1 0
možnosti
Foto

Následovat Tě Honzo? Vždy připraven !!

2 0
možnosti
Foto

Je mi ctí, Marceli:-)

0 0
možnosti
PL

Trochu filosofie ke kávě neuškodí R^

1 0
možnosti
Foto

To rozhodně. Díky:-)

0 0
možnosti
LI

Tak na to kafe jsem teď dostala taky chuť, i když je tolik (hodin). :-P

Ta kachňátka krááásně "následují"...

1 0
možnosti
Foto

A já si teď dám jedno ranní, tak na Vsše zdraví, Ludmilo:-)

1 0
možnosti
Foto

R^pěkný příběh ze života-ještě mě napadá vozidlo na letišti nebo lod v přístavu s nápisem follow me které pomůžou letadlu či obří lodi k bezpečnému přistání či zakotvení:-) a kachničky nemají chybu;-)

1 0
možnosti
Foto

Follow me z letiště jsem tam chtěl dát jako fotku, ale žádnou nemám a ve free licenci jsem ji neobjevil.

Libu, hezký den:-)

0 0
možnosti
JH

na kočky je to docela dobrý psaní ...

1 0
možnosti
Foto

Nerozeznáte kachny od koček?

0 1
možnosti
Foto

Následuju Tě...s tím kafem;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Správná volba, Jitko:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS