Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

;-DNo, můj muž jednou při česání jablek spadnul na sousedovic pluh za hradbou. Někdy popíšu. Dostala jsem tenkrát z leknutí záchvat;-D;-D, i to se stává, on byl na mrtvici. Měsíc postával a na židli klečel8-o

1 0
možnosti
Foto

Tak to chudák dopadl ještě hůř. Holt pluh je tvrdší než křeslo.:-(

0 0
možnosti
Foto

no vidíš a já husa si vymalovala celý kvartýr sama-že jsem tě taky nepozvala;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Peces tak tak dobrou mramorku?:-P

0 0
možnosti
Foto

Mlčím jak hrob. Ode mne se určitě nic nedozví.;-D

1 0
možnosti
PL

Co Ty nezažiješ? To se to pak samo píše.R^

2 0
možnosti
Foto

Neco z toho snad ani radsi nezazit;)

0 0
možnosti
Foto

Jako předpubertální chlapec jsem chodil pomáhat malovat na fuškách otčímu, když už přišlo na válečkování což jsem ještě neuměl, byl jsem poslán domů. Když jsem někdý zůstal do konce a přišlo na placení, otčím chtěl zaplatit pěti minutami lásky. Většinou byly doma jen ženy. Nevím, jestli to tak opravdo probíhalo, odnášel jsem štafle a kýbla. R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Starobyly zpusob placeni - v naturaliich:-)

0 0
možnosti
Foto

Spolehni se....a doufám, že číslo na Soňu pořád platí to stejné;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Ano, má stále totéž;-)

1 0
možnosti
Foto

Copak striptýz, ale málem úraz.:-/

2 0
možnosti
Foto

To teda - ale dobrý:-)

1 0
možnosti
VV

Ja za sebe prisaham, ze budu mlcet jako dub.

Kdysi se mi stalo doma neco podobneho. Sice bez uhony na obleceni i zdravi, ale barva vysplichla na cerstve vymalovanou zed, takze obyvak byl pak vylepsen o jakousi kubisticko- bauhaus kreaci.

Pricinou byla take vada materialu. zlomena spricle na staflich. Dnes u tech aluminiovych tezko predstavitelne.

1 0
možnosti
Foto

Zlomená špricle mohla taky pěkně bolet, štěstí, že zůstalo jen u toho moderního umění.

0 0
možnosti
Foto

Je až smutné, že takhle bolestná příhoda člověka vždycky pobaví a rozesměje:-)R^.

No přiznám se, chechtám se tu nahlas, pardon.

A stejně jako Šárka taky potřebuju vymalovat, ještě nevím přesně co, ale určitě najdu něco s hodně vysokým stropem;-D

4 0
možnosti
Foto

Zdeni, nestraš vysokým stropem;-). Ale teď už je to dávno v pohodě a směju se tomu sám;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.