Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O zubařích se mi i zdává...naštěstí jen v dobrém;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to máš kliku, Jitko:-)

1 0
možnosti
Foto

H43a15n16a 35V65l98k17o32v89á

19. 6. 2018 14:55

Ještě mne tak k tomu tématu (u nás je zubařů opravdu málo) napadá, že prezident jakési asociace a "ten co kdysi moderoval tabu" Roman Šmucler ( zabývá se hodně estetickými zákroky)- tedy informace o něm mám tak jak je lovím z paměti, bez odkazů...-

se vyjádřil v tom smyslu že tam kde si lidé důsledně čistili zuby mají dnes své vlastní ještě v 70 letech. V 90% populace. Mluvil co si pamatuji o Švédsku a asi i jiných zemích....

Tady máme asi hodně co dohánět.

1 0
možnosti
Foto

To každopádně, ale někdy jsou tu negativní genetocké dispozice. Například řídnutí kostí nebo nekvalitní sklovina.

Úplný průšvih pak může způsobit užívání ATB v těhotenství - tedy průšvih pro zuby potomka. To je jen pár příkladů, o kterých vím, ale bude toho daleko víc.

0 0
možnosti
PL

Já se klepu strachy a potím nejenom před dveřmi ordinace, ale i když vidím nadpis Tvého článku. Slovo "zubař, zubařka či bolavý zub"....

2 0
možnosti
Foto

Pavle, tak to mě mrzí, že jsem Tě vyděsil.

0 0
možnosti
Foto

No mám vypadlou plombu a také čekám. Kéž by to bylo, tak bezbolestné, jak s protézou. A jestli zaplatím více, to člověk vlastně nikdy neví to už fikce není. Hezky vymyšlené Honzo a přitom pravdivé. R^

2 0
možnosti
Foto

Dani, tak držím palce, aby to nebolelo a ani moc nestálo:-)

1 0
možnosti
Foto

Trochu mrazivý příběh... Nejhorší je závislost, sám si zuby nikdo nespraví a při nedostatku zubních lékařů je problém lékaře změnit. "Oni jsou totiž plní" a žádný zákon je k tomu nenutí. Konkurence, jako základní regulační prostředek, není. A hned tak nebude. Ukrajinské dentisty nepovolujeme a důchodci si mohou najít zubaře kde chtějí. Třeba jim vláda opravdu dá levné jízdenky...

2 0
možnosti
Foto

Za časů mojí babičky se místo k zubaři chodilo ke kováři, ten dokázal bolavý zub vytrhnout. Dnes už nejsou ani ti kováři.

0 0
možnosti
Foto

R^ Fikce mázlá realitou bývá nejčtivější:-).

2 0
možnosti
Foto

Trochu zažertovat s vážnými věcmi nikdy neškodí. Díky za nákuk, Zdeni:-)

1 0
možnosti
JS

Není to tak nereálné, Jeníčku. Lidský faktor má mnohé proměnné.

Bohužel...

1 0
možnosti
Foto

No, nevim, Jani, vrtani protezy je hodne ztrestene;). Diky za nakuk, krasny kockovecer:)

0 0
možnosti
BD

To vyškrtnutí z evidence je super finta.A co má pacient potom dělat ? Stejně jako placená návštěva u praventisty.

Již se připravuji, jakou ztropím na VZP scénu,kdy mne vyškrtnou.A denně by tam měli všichni důchodci otravovat, dokud systém VZP neztratí svoji sílu.Vše je jen dohodnutá zubařská mafie,nic jiného .V

1 0
možnosti
Foto

Taky mi to tak přijde.

0 0
možnosti
Foto

Hlavně jsem neslyšela o vrtání protézy s injekcí.;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak vidíš, dozvěděla ses něco nového:-)

1 0
možnosti
Foto

H97a59n19a 34V79l36k31o83v74á

18. 6. 2018 18:04

:-)Mám bývalou tchyni (znáte z mých příběhů) a kamarádku zubařku.

A věřte - jednou bylo babičce skutečně zle, volali jsme tetu Petru... a babička docházela asi 2 měsíce aby měla (na rozdíl od nás...:-() vyspravíno

Stálo ji to asi 2000, kamarádka Petra důsledně (jako to dělá u jiných pacientů) vyspravila vše (i okolo) a nás teď volá na prevenci....kterou já tak trochu flákám.

Čímž chci říct, že není vždycky tak zle....

1 0
možnosti
Foto

Takovou pani zubarku s velkym P je treba si hyckat:)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,47
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.