Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pánové kocouři:-)

0 0
možnosti
Foto

Jsou to fešáci:-)

0 0
možnosti
Foto

Jak vidno i kocour se umí naštvatR^

1 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk, Pavle, to bylo jen lehoučké naštvání:-)

1 0
možnosti
Foto

Jane díky! Tohle mne nabíjí a závěr s černouškem mne rozesmál na 5 minut, když jsem si to představil.;-D;-D;-DR^!!

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem moc rád, Marceli.:-)

0 0
možnosti
Foto

To jako fakt??? 8-o8-o8-o

0 0
možnosti
Foto

Honzo, ty oči a všechno, moc hezký:-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Já teprve doluju fotky z foťáku... Netušila jsem, že to jsou takové celebrity, až se nesmějí fotit jen tak něčím.:-/;-D;-)

3 0
možnosti
Foto

To víš, Klári, kočky. A dokonce kocouři. Těším se, že též něco vyrobíš:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,45
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.