Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já bych se teda styděla za sebe, být takové situace svědkem a neodpovědět za řidiče abych pak mohla psát svoje moudra:-/;-)

3 0
možnosti
Foto

Tak to víte, ne každý je tak pohotový, aby na něj zařval přes půlku busu;-)

0 0
možnosti
Foto

J26a83n 56A59n43d66r20l25e

10. 6. 2018 15:23

dobry clanek, Jene, jak mu rozumim... 9 let jsem byl migrantem... ;-)

a taky jsem si pri cteni vzpomnel na jeden detail... v Anglii pri vystupovani z autobusu vsichni, mladi, stari, mistni i pristehovalci ridici podekuji ... za bezpecnou dopravu do cile. Moc hezky zvyk. Nektere veci mi tady docela chybi a jine zase ne, to je holt na svete tak.R^

4 0
možnosti
Foto

Díky, Honzo. I s tím poděkováním jsem se tu setkal, ale je to hodně vzácné:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, všude stejné a vždycky je to lidech. Blog R^ jako vždy. Hezký víkend přeji:-)

1 0
možnosti
Foto

Je to tak, Dani. Hezky vikend tez Tobe, jedes do Kromerize?

0 0
možnosti
Foto

Z dovolených v Paříži mám pocit, že tamní řidiči autobusů (a že jsou i často černé pleti) jsou ochotní, také se s nimi zdravíme a dokonce jsou schopni někdy zastavit i mimo zastávku a zrovna tak mimo zastávku pasažéra pustit ven. Toť asi pražské sci-fi, tady máme "předpisy".

3 0
možnosti
Foto

S tim poustenim mimo zastavku jsem se setkal i u nas. Sice vyjimecne, ale dobre.

0 0
možnosti
Foto

R^tvoje pocity chápu a sdílímR^

3 0
možnosti
Foto

Tusil jsem, ze to mas podobne:)

1 0
možnosti

Všechno je o lidechR^

4 0
možnosti
Foto

Honzo, no jsou tací, je to obdobné s prodavačkami a prodavači.

2 0
možnosti
Foto

A nejen s nimii, Pavle, plati to vsude. Diky za nakuk, hezky den:)

0 0
možnosti
Foto

To nebylo tím, že byl cizinec. Někteří řidiči umějí být fakt "roztomilí".:-P

3 0
možnosti
Foto

Nebilo, "kšiltovka" se utrhuje na každého, ale když tak učiní místnímu, neděla tím mezinárodní ostudu;-)

1 0
možnosti

Já bych do země, kde mě dle průzkumů 80..90% občanů nechce, nesedne si vedle mě v autobusu, nechce mě za kolegu v práci, na ulici mě obejde veljým obloukem.., nešel.

1 1
možnosti
Foto

To je ale o něčem úplně jiném.

4 0
možnosti
Foto

Já se setkala u nás na poště s jen pár exoty,kteří neumějí ani zabučet na pozdrav.

Gratulace k Výběru! A těším se na zítřek.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, naštěstí jich tolik není, ale ostudu udělat dokážou pořádnou. Díky, též se těším:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,19
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.