Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Až se bude trestat zlodějina tak, jak má, dle morálky - mimochodem, to je dnes málem nadávka - až právo bude prostřednictvím justice vymáháno účinně a rychle, pak možná bude slábnout i naše pověst obratných evropských zlodějů. Ono u nás lidi dobře vidí, jak moc se pakují ti, kteří by měli být národu vzorem. Vždyť tady se o jejich zlodějinách nemluví ani, v údajně nezávislých, médiích. Natož aby je někdo volal k odpovědnosti. O té se tu bohužel na všech úrovních jen kecá. Nejvíc před volbami. Já už jsem tak stará, že radši do ciziny nejezdím, abych tam nemusela poslouchat to opovržení nad chováním Čechů tak, jak to vnímají cizinci. I ti, kteří sem jezdí přes hranice vysejpat své odpadky do naší strouhy. Ono nic není ani jen bílé, ale ani jen černé. Zdravím pane Pražáku a přeji hezkou neděli. :-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Dano, je to cynické, ale bohužel je to pravda. Hezkou neděli též Vám.

0 0
možnosti
Foto

J86a94n 38A78n27d60r71l48e

26. 5. 2018 21:26

co jsem to spustil? :-)

hezky clanek, Jene R^ trochu smutne, ovšem...

1 0
možnosti
Foto

Dík za nákuk, Honzo. A taky za inspiraci:-)

0 0
možnosti
Foto

Nemůžeme všechno svádět na předchozí režim, koneckonců je to už skoro třicet let. Ale je fakt, že možná někteří z nás razí teorii: Co je doma, to se počítá (toaletní papír, kancelářské potřeby, žárovky...atd.). Sobeckost určitě souvisí s výchovou, ale politické režimy bych do toho už netahala, to je alibismus.

R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Bylo by zajímavé srovnat současný stav se situací, kdybychom si komunizmem neprošli. Zodpovědělo by to otázku z nadpisu a dalo nebo nedalo Tobě za pravdu. Jenže to nejde;-)

1 0
možnosti

Něco na tom bude.R^

1 0
možnosti
Foto

Ale radost mi to nedela...

0 0
možnosti
Foto

nejde jenom o krádeže, ale taky o pomlouvání... pomluvy a zlodějina jsou nejspíš pro některé český národní sport...

1 0
možnosti
Foto

Drby, no to tady taky buji ostosest.

0 0
možnosti

M25i60r44e15k 18Ř25í51h55a

26. 5. 2018 8:08

Já nevím, nějaké kradení ve firmách kde jsem pracoval a pracuji je něco co neznám. Nemyslím si že bývalý režim z nás dělal zloděje. Od mala mi doma říkali že krást a lhát se nemá..Fakt je, že po revoluci mi to osobně připadá inntenzivnější, vykradli nám seník, ukradli kovový vysoký žebřík a vše "kovové co nebylo přibyté" atd...Mí rodiče ještě dnes mají branku k našemu pozemku nezamčenou (už tam není co ukrást a nebo se to nedá odnést) a dveře do domu přes den otevřené - v létě. Ale už né tak často jako dřiv, kdy se zamykalo jen na noc...

1 0
možnosti
Foto

Zrejme bydlite v nejake relativne idylicke oblasti nasi zeme:).

0 0
možnosti

Národní folklór? Jinde je to lepší?

Asi jste četl něco o nějaké romantické turistické destinaci, kde "lidé ani nezavírají domy".. Ok, může být ..ale spíše "bývávalo"... Ale normální svět vypadá jinak ..a řekl bych že daleko hůř...

Mimochodem, v takové Francii jsem byl jen dvakrát...a v obou případech mi tam vykradli auto..takže potřetí bych tam jel jen v nejkrajnějším případě.

To dává zapravdu té vaší úvaze, že stačí pár zlodějů a padne to na celou čtvrť, město, zemi. Takže ačkoli rozumově uznávám, že svoji zkušenost nemohu vztahovat na všechny Francouze ...vnitřně, budu Francouze asi už vždycky považovat za zloděje..

1 0
možnosti
Foto

Neni Francie jako Francie, zalezi na tom, kde se Vam to stalo.

0 0
možnosti

P82e84t41r 75B91e83r79a77n

25. 5. 2018 23:15

Vždycky když vyjedu do ciziny a vidím ty spousty vystaveného zboží před obchody na ulici bez dozoru, napadne mě, "proč to nikdo neukradne?" a vzápětí se stydím, že je to první co mě napadlo...

4 0
možnosti
Foto

Když jsem po sametu viděl kousek "za čárou" to samé, pomyslel jsem si, že je z toho brzy vyléčíme.... a bohužel se přesně to stalo :-/

1 0
možnosti

Vždyť nás to komunistický režim učil, že je všechno naše! Vždyť všichni jsme pracovali, všichni jsme plnili plán, všichni jsme kradli a přitom nikde nic nechybělo! To byly krásné časy, že?! A jen to asi v nás stále přetrvává!

2 1
možnosti
Foto

Jak ted ctu Vas komentar, napadl me termin "spolecenske perpetum mobile"

Hezky den:)

0 0
možnosti
Foto

Četla jsem knihu Ranhojič. Děj s 11.století a už tam , se psalo, když měl projít Českem. Tak byl upozorněný, že v Čechách se krade. To nebylo lichotivé čtení. Jinak karma Honzo.R^

2 0
možnosti
Foto

Takze to mame primo v genech, Dani. Diky za nakuk, hezkou sobotu:)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,18
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.