Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také psi musí mít štěstí. HonzoR^

1 0
možnosti
Foto

Tak to je jasné, Horste, u psů je to stejné jako u lidí nebo třeba u koček:-)

0 0
možnosti

J34a34n 31Š14u16r10c

24. 5. 2018 14:01

Hezké povídání a krásně napsáno. Gratuluji. R^

2 0
možnosti
Foto

Díky, jsem rád, že se líbilo:-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^:-) Pěkný počtení! Tak a já jdu zase zkoušet (k maturitám).;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak se drž, Pavlí. A nebuď moc přísná:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Krásný blog k raní kávě. Také jsem se bála, že ho odložil schválně. No já mám takové závislačky, že bych bez nich neodešla i kdybych chtěla. Jsou naučené hlídat si mě. Venku se jim schválně schovám, když nedávají pozor. ;-DV

1 0
možnosti
Foto

To je trochu jako naše kočky. Když něco dělám, pořád šmejdí za mnou a chtějí "pomáhat.":-)

0 0
možnosti
ŠM

už jsem se bála,že ho tam nechal schválně....

1 0
možnosti
Foto

Bohužel i to se občas stane, ale tohle nebyl ten případ:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné. A páníček ještě někdy volal té paní? ;-D;-D;-D!!

1 0
možnosti
Foto

Tak to netuším;-)

0 0
možnosti
Foto

Dík, Marku, užij si bezva den.

0 0
možnosti
PL

Hezké povídáníR^

1 0
možnosti
Foto

R^konec dobrý všechno dobré-ikdyž z hlediska pejska to očkování happy end zrovna není;-D

1 0
možnosti
Foto

Očkování je takové nutné zlo. I pro lidi:-)

0 0
možnosti
Foto

dočetla jsem bez dechuR^:-)

1 0
možnosti
Foto

A tak je to spravne, Ivi, vim, ze jsi velka psomilka:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,47
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.