Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To jsem se pokochala a zavzpomínala. V Neodpustím si, že fakt není někdy jednoduchost na škodu. Uměla jsem si dolít vodu, olej i zapojit vypadlý káblík. Teď, mám problém otevřít kapotu. A to se mi tam objeví, netuším kde co hledat. A navíc se ta naše stodvacítka dala roztlačit nebo kousek pošoupnout. Nynější mazlík je takový těžký tank. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk, Dani, hazký den:-)

1 0
možnosti
MV

ja bych si pral toho Spartaka!

0 0
možnosti
Foto

Klasického Spartaka jsem tam hledal, ale nenašel, to byla též lahůdka.

0 0
možnosti
Foto

:-) já mám pro veterány slabost.

Naši čekali na Favorita celou noc před Mototechnou- v r.1988.

Naše první auto byla červená stodvacítka a vyjela v zimě ve Špindlu kopce bez řetězů. tam kde ostatní už nasazovali, my v klídku jeli dál.;-Da na dálnici frčela i 140 km/h.

1 0
možnosti
Foto

Ten zadní náhon měl něco do sebe:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo děkuji za vzpomínky,

i já začínal na Š1000 MB a po polni cestě ve Frenštátě. Po nezaviněné havárii se stala Škodou 100 a pak přišla Š 120L. A pak už jsem se od Škodovek odklonil. Ale vzpomínky nádherné! R^!!

1 0
možnosti
Foto

Prostě kus mládí, Marceli:-)

0 0
možnosti
Foto

to nám ten čas letí:-)

2 0
možnosti
Foto

Strašně letí a nic s tím nenaděláme:-)

1 0
možnosti
PL

R^Také jsem se něco najezdil a sám opravoval. Dnes u těch aut člověk ani žárovku nevymění.

1 0
možnosti
Foto

Žárovku ještě ano, Pavle, mám starou Fabku s klasickými. Ale ty různé moderní LED a podobně, to už je horší;-)

0 0
možnosti
Foto

Zajímavý blog, do čeho všeho Ty se ještě nepustíš;-)R^U nás byla Škodovka jen jedna, vládli tu více Fiati ;-)

2 0
možnosti
Foto

Do čehokoli, co mi přijde pod ruku, Jitko;-) Fiati jsou fajn, hezký den:-)

2 0
možnosti
MB

R^ Soused měl 1000 MBX, tedy "embéčko" jen s dvěma dveřmi, s bezrámovou konstrukcí oken. Prý to mělo špatné jízdní vlastnosti (chyběl "b" sloupek, takže se to muselo hrozně kroutit), ale na pohled moc pěkné.

1 0
možnosti
Foto

Matně si na něj pamatuju, jako kluci jsme ho obdivovali, ale za cenu těch nevýhod by to asi nestálo.

0 0
možnosti
DV

D95a42v67i20d 56V69l44k

9. 5. 2018 19:55

Embéčko tisícovka je krásná kára. A Favorit už je taky veterán???

1 0
možnosti
Foto

Jo, představ si to. Favouš tam byl jako nejmladší:-)

0 0
možnosti
PK

Pokud jste nebyl, dojděte do muzea Škody v Boleslavi a tam je to ještě lepší...R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS