Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vas bych si prala nekdy potkat nazivo, co blog to perla a moc hezky se to cte!!V

0 0
možnosti
DV

D83a42v36i68d 46V87l71k

8. 5. 2018 8:23

No dneska je ta doba tak splašená, že se člověk ani neohlídne a už tam sedí na lavičce. Prý u nás až milion lidí užívá antidepresiva. Díky za zajímavou reportáž Honzo.

0 1
možnosti
Foto

Navic je uzivaji cim dal tim mladsi lide. Diky, Davide a promin to minusko, melo to byt plusko:)

0 0
možnosti
PL

Zajímavý nápad na procházku R^

1 0
možnosti
Foto

Kazdopadne stoji za navstevu.

0 0
možnosti
TN

Jeste doporucuji "hrbitov blaznu", tam vas zamrazi jeste vice :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak jo, a kde mate hrob, at to nemusim dlouze hledat?:-P

0 0
možnosti
Foto

Pane Pražáku, škoda, že jste nešel ještě dál. Tam mají stáje lamy, koně, ale my tam jezdíme za kočkama - to je báseň ! Obývají venku v dost velkém pavilonu, zastřešeném a nahoře v baráku mají nějaké vnitřní kočičí bydlení a pelíšky. Jinak - jsou na stromcích, keřích, mají pití, žrádlo...

Kočičky jsou tam v pohodě - nádherné šibalky, šelmičky - návštěva pro radost.

1 0
možnosti
Foto

Tak opravdu tam jsou, to jsem nevěděl. Je jasné, že se tam budu muset vypravit znovu. A jestli je to útulek, tak si zaslouží propagační článek.:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc zajímavý blog.R^ A jinak jste byl Honzo můj favorit, moc ráda čtu vaše blogy.V

1 0
možnosti
Foto

Dani, díky za nakouknutí. Hlasoval jsem pro Vás / pro Tebe (nemáme to jasné a trochu chaoticky to střídáme, tak navrhuji ustálit na tom tykání:-)) Tedy, chtěl jsem říct, hlasoval jsem pro Tebe v nováčcích, ale bylo nás bohužel málo;-)

1 0
možnosti
Foto

Úplně na konci areálu (možná, že už to k ústavu nepatří) chovají koně, lamy a taky je tam malý kočičí útulek. Nějakou dobu patřil do inventáře i pavián Pepa, který velmi rád předváděl na veřejnosti svou...ehm... mužskou pýchu. Nevím, jestli ho tam ještě mají, už jsme tam dlouho nebyli.;-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Paviána ani kočky jsem neviděl, ty jsou asi mimo areál, ale to jezdění na koni je uvnitř, zřejmě hippoterapie.:-)

1 0
možnosti
MB

Možná trochu laciná poznámka - mnohé v bohnickém areálu navrhoval Václav Roštlapil, tedy tvůrce Strakovy akademie, nynějšího sídla vlády...To místo je pěkné, také okolí (Drahaň, Trója) - a v neposlední řadě bývalý ústavní hřbitov.

Každopádně pro bohnické/čimické lidi je procházka v areálu jako pro jiné lidi špacír v parku:-)

1 0
možnosti
Foto

Velice dobrá poznámka, díky za ni:-)

0 0
možnosti
Foto

Slyšela jsem, že je to tam hezké na courání, ale takové zážitky?8-o;-) A jestli nemají felinoterapii, tak si přesun ještě rozmyslím. Hranice "normálnosti" může změnit i nové vydání chytrých knih... nepsala jsem to už někde?

1 0
možnosti
Foto

Možná i mají, Klári, neviděl jsem zdaleka všechno. Ale jistý si nejsem, tak radši zruším tu rezervaci, kterou sis ode mě minule objednala:-)

A hranice normálnosti - všichni jsme tak trochu cvoci;-)

1 0
možnosti
Foto

R^úžasný článek.-to mě nenapadlo že se tam jen tak smí chodit8-o

mrzí mě že můj hlas nepomohl, byls jeden z mých favoritů při hlasování:-/

2 0
možnosti
Foto

Je to tam otevřené, kdokoli může přijít a projít se tam třeba jako v parku. A pokud má člověk otevřené oči, všimne si lecčeho.

Díky za hlas, Libu, jsem rád, že jsem se do té desítky vůbec dostal, bylo to překvápko:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS