Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bez masa bych umrela to vim jisteR^

1 0
možnosti

R^Včera jsme grilovali na zahradě krkovičku, myslím že nebyla veganská.

1 0
možnosti
Foto

To je nefér, Pavle:-P:-)

0 0
možnosti
Foto

Všichni to známe, všichni jsme to prožili.

Odpovím stylově - ANO, bude líp. R^

1 0
možnosti
Foto

Tome, tuto frázi bych radši nepoužil, to by nebylo důvěryhodné;-) Ale teď už je to dobré:-)

Dík:-)

0 0
možnosti
Foto

R^tak držím palce ť jsi brzo v pořádku a můžeš se nadlábnout podle chutiR^

1 0
možnosti
Foto

Uz je to lepsi, Libu, diky. Zitra to vidim na cestu do blazince;-)

0 0
možnosti
Foto

Šmarjá, co to zas řádí??? Asi se zamknu doma a nebudu vycházet... Myslím, že v uhlí ještě nedávno byla poctivá sacharóza.;-) A obyčejné rohlíky podle mě nejsou veganské, o másle nemluvě. Brzké uzdravení přeju!

1 0
možnosti
Foto

U másla jsem přiznal chybu, o složení rohlíků nevím;-) Neboj se, pokud to opravdu řádí, tak tomu v lékárně stejně neujdeš:-( Ale drž se, a u mě je to lepší:-)

1 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu máslu na toustíčkách bych vás přejmenoval z vegana na pouhého vegetariána.;-D

2 0
možnosti
Foto

Vsak taky priznavam, ze jsem v tu chvili trestuhodne zhresil;-D

0 0
možnosti
Foto

Do práce nosím si rohlíky a uhlí... svaly mi v železo ztuhly... (Kdo to napsal?;-)). Přeji ti brzké zotavení, Honzo. Ten blázinec se mezitím nezblázní. Já ti ho pohlídám - mám to pět minut z domova.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

To vypadá na Bezruče, jestli se nepletu.:-) Pavlí, jednou za měsíc se od Tebe vyskytuji dost blízko, jak chodíme číst do Slunečnice (domov seniorů). Díky, hezkou sobotu:-)

1 0
možnosti

Veganoterapie vůbec není nutná. Možno jíst cokoliv, ale je to nutno zapít

hrnečkem kysaného podmáslí či kefíru. Lactobakterie si už s těmi "zlými"

hnilobně-průjmovkovými poradí...:-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý tip, díky za něj:-)

0 0
možnosti

puvabne popsane chvile, kterym ja rikam .ačka

klidnejsi nedeli preju

1 0
možnosti
Foto

Přesně, Marku. Dík, už je to lepší. Ale pobavit čtenáře na svůj účet jsem prostě musel:-)

0 0
možnosti

Mě by spíš zajímalo, po čem?

1 0
možnosti
Foto

Tento případ má dva podezřelé.

1. Obložené chlebíčky, které jsem si dal ve čtvrtek odpoledne cestou z práce v bufetu na Čerňáku.

2. Obyčejná střevní viróza, kterou člověk může chytit například v nacpaném dopravním prostředku.

Důkazy však chybí, takže viník zůstane nepotrestán. Ale to už je zřejmě jedno, sedá si to a pokud to tak půjde dál, zítra se vydám do toho blázince:-)

Díky za čtení, Mileno, hezký den.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 30,93
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.