Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Super úvaha, kdybychom do předu věděli kdo nám vrazí kudlu do zad. Fotky super. Hezký den přeji Honzo.R^

1 0
možnosti
Foto

Diky, Dani. Preju krasny patek predvikendovy:-)

0 0
možnosti
Foto

krásné fotky a moudrá slova na závěrR^

býk než tě nabere na rohy, skloní hlavu , couvne a hrábne nohou, kočka se přikrčí, prostě poznáš že zaútočí-člověk se na tebe usmívá a najednou ti bodne kudlu do ledvin-v přeneseném slova smyslu-málokterý tvor je tak záludný

2 0
možnosti
Foto

Ano, Tak to je.

Hezký den, Libu:-)

0 0
možnosti
Foto

Ten rys vypadá roztomile, ale mazlit by se asi nechtěl.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Miloucka spici kocicka. Ale netreba se ji bat, je placha, na cloveka nezautoci a utece:-)

1 0
možnosti
JS

R^

Kdysi mi jeden známý řekl, že mám oči jako kráva - větší poklonu jsem si nemohla zasloužit. Krávy mají tak krásné oči!

3 0
možnosti
Foto

Tak oči máš krásné, Jani, to jsem si všiml. Díky, pozdravuj vše své domácí:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko, jsem rád, že potěšilo:-)

0 0
možnosti
Foto

Máme v české televizi nový program WILD, smekám před kameramany kteří tyto scény jsou schopni nafilmovat R^R^

1 0
možnosti
Foto

Tak proti tomu jsou mé obrázky úplně obyčejné:-)

0 0
možnosti
DV

D85a76v68i49d 60V41l80k

26. 4. 2018 18:45

Jasně, že je nejlepší se Vlkem narodit;-)

2 0
možnosti
Foto

Davide, vlka jsem jmenoval kvuli jejich zvysenemu vyskytu zde. Krom Tebe je tu jeste Hanicka, i kdyz nevim, jestli jste pribuzni. A pak jeste pani Vlckova:-)

0 0
možnosti
Foto

H34a26n42a 36V88l85k51o17v86á

26. 4. 2018 18:06

R^:-)Karma za fotky i článek - a jinak, já jsem se Vlkem nenarodila, získala jsem to sňatkem. Stejně jako Ptáčka. A porodila jsem Vlčici i Ptačici.

A včil babo mudruj....

2 0
možnosti
Foto

At ziji Vlci:-) A diky, Hani.

1 0
možnosti
Foto

R^Krásný výlet za zviřátky. A opravdu nikdo nikoho nepožírá? V Praze jsem viděla, že se predátoři krmí fláky masa nebo dokonce celými kuřátky a myškami. To bylo něco pro mě!;-D;-(;-)

1 0
možnosti
Foto

Z ubytovanych nikoli, ale jinak se predatori samozrejme krmi masem:-)

1 0
možnosti
Foto

ostříží pohledy...tedy ve většině případů :-)

1 0
možnosti
Foto

Rys poněkud usnul a nechtěl ukázat své ostrovidné oči:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.