Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

vtipny namet jen pockejte az se vam ty zenske ozvou- topak bude pohled z oci na..zivoR^

1 0
možnosti
Foto

Když se některá ozve, pozvu ji na kafe:-)

Díky za nákuk, Martino:-)

0 0
možnosti
PL

Není nad dobré rady od odborníkaR^

1 0
možnosti
Foto

Teoretika, Pavle, teoretika;-)

0 0
možnosti
Foto

No tak fajn, prsa bychom měli. Těším se další anatomické pokračování......R^

1 0
možnosti
Foto

Příště to bude možná pro změnu vztahovka. Díky, Tome:-)

0 0
možnosti
Foto

O víkendu jsme byli na chatě u Třeboně, škoda...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Vědět to, mohli jsme zaskočit na něco dobrého:-)

1 0
možnosti
Foto

Zrovna koukám na kriminalistu Kozáka, to se hodí:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem hodne netelevizni clovek, takze se nechytam na souvoslost:-(

0 0
možnosti
Foto

R^parádní blog-ale ženské žádné hluboké výstřihy nepředvedly-trochu nuda:-/

připomněls mi scénu z Fanfána Tulipána, jak Gérard Filip stojí nad Lolobrigidou a předstírá že kouká někam do dálky a hlásí, že vidí krásné hluboké údoli;-D

3 0
možnosti
VV

Vzpominam si. dival se z okna vagonu dolu na nastupiste. A bylo tam na co koukat.

0 0
možnosti
Foto

No jó,vy si teď uživate dovolené.;-) Hlavně Ty,jak koukám;-D

1 0
možnosti
Foto

Dneska to bylo hlavne o jidle, Sarko. Ale abych nebyl nespravedlivy, nejen o nem;-)

1 0
možnosti
Foto

Já už mám fakt deformaci, četla jsem. Nekoukej mi na psa;-D Fotky R^

2 0
možnosti
Foto

Tak se psem by to bylo uplne nevinne, Dani. Diky za nakuk:-)

0 0
možnosti
JH

někdo tomu říká prsa a fotí to, pro někoho to jsou velké kusy masa ..no, když jste jiná nikdy neviděl...

0 0
možnosti
Foto

H48a92n46a 77V69l84k81o70v61á

23. 4. 2018 19:06

Dnešní druhý blog, kde mi přijde podstatné slovo prsa...

Inu, zhostil jste se ho, Jene, vyváženě. Je vidět že jste znalec a dokážete ocenit krásu napříč věkovým rozpětímR^

Na Vaši počest vytahuji z mrazáku podkovu kapra, kterou tam mám od Vánoc a zítra si ji dám s bramborovým salátem:-)

2 0
možnosti
Foto

Dobrou chut, Hani, at Vam kapr chutna.

Vsechna prsa jsou krasna, od tech panenskych az po ta, ktera odkojila furu deti:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,27
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.