Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaro dělá divy. Dneska jsme si všechny ženský z kabinetu (aniž bychom se domluvily) vzaly něco květovanýho. Ty jseš, Honzo, koukám, takhle z jara taky pěkný kvítko.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pavli, to se Ti jen zda. Ale muselo vam to vsem naramne sluset:-)

1 0
možnosti
Foto

R^To Ti teda řeknu, Marceli. Zvlášť když jsem teď na chodbě viděl, co se nám tady prochází za novej materiál:-P

0 0
možnosti
Foto

Jojo máme to těžké Honzo, ba co dím, nejtěžší! ;-D;-D;-DR^!!

0 0
možnosti
PL

R^ Jako študent jsem čistil v parném letním období na Pražském hradě lampy. Stál jsem na štaflích a málem jsem z nich občas spadl, jak jsem se tak rozhlížel.

2 0
možnosti
Foto

Z nadhledu, to muselo být panečku pokoukáníčko:-)

1 0
možnosti
Foto

Vzhledem k číštění jistých partií onou dámou Ti tak úplně nevěřím, žes ten větrník neupustil schválně. R^

2 0
možnosti
OU
Foto

Máte k tomu ten správný přístup, děkuji za všechny pány;-)

0 0
možnosti
Foto

Museji koukat pohmatem:-)

0 0
možnosti
VV

To mi povidejte. Dnes odpoledne jsem kvuli letnim satickam temer prehled kamion.

2 0
možnosti
Foto

Au, no jeste, ze jen temer:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,13
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.