Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem si představila na místě řidiče sebe. Většinou jsem v dobré náladě, ale čas od času mi hormony udělají sešup dolu a to jsem potom hodně nepříjemná. Nevím jestli bych zvládla být i v tuto chvíli milá na lidi. Těžko říct, když jsem to nezkusila. Ale na druhou stranu takový bručoun by mi dokázal otrávit půl dne. :-)

1 0
možnosti
Foto

Též si sebe v té situaci věčného ježdění za každých okolností a s plno lidmi za sebou nedovedu dost dobře představit. Fakt je, že tyhle lidi obdivuju:-)

1 0
možnosti
Foto

Takovýhle týpky najdeš kdekoliv: v hromadné dopravě, v šatnách na plovárně, u kasy v sámošce... Ale v hospodě bych je potkat nechtěla, asi bychom si moc nepokecali.:-P

R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, je to v lidech, tak je tomu tak vsude. Nakonec kdybychom byli vsichni stejni, byla by nuda. Diky, Pavli, hezkou sobotu:)

1 0
možnosti
Foto

Pamatuji ještě průvodčího v druhém voze tramvaje. Jezdil jsem do školy a obvykle v jeden čas tam sedával takový srandovní malý pán v kovové kukani v přední části vozu /vždycky jsem mu záviděl, že se na něj v narvané tramvaji nikdo nemůže tlačit. On ovládal dveře, prodával lístky /fakt, měl takovou plechovou kasičku s drobnýma/. Ten muž miloval svou práci, každého pozdravil, zeptal se kam jede atd.

Je to už 50 let.....

2 0
možnosti
DP

No a já si pamatuji ještě průvodčí v "šalinách", kteří chodili s takovou maličkou brašničkou po vozech a prodávali jízdenky. Je to už 60 let. Většinou to byli "úředně" a auktoritárně se tvářící mužové (v tom povolání to ani jinak nešlo) ale na bývalé lince 4 býval jeden "srandista", který dokázal rozesmát celý vagón.Matně si pamatuji, že tento typ průvodčích v šalinách byl zrušen někdy v první polovině 60-tých let.

1 0
možnosti
Foto

tak to s tisícovkou jsem už také zažila-myslela jsem že má drobné ale vyhrabala jsem jen bankovku a málem mě z autobusu vyhodil-ale mám i milé zážitky:-)

2 0
možnosti
Foto

Nastesti mam litacku, takze mi to nehrozi. A v nekterych mestech uz lze dnes platit kartou. Diky, Libu, hezky den:)

0 0
možnosti
DV

D70a95v66i50d 51V36l71k

6. 4. 2018 19:54

Ježiš já nejel autobusem 20 let:-)

2 0
možnosti
Foto

Vyzkoušej, Davide, je to občas zábavné:-)

1 0
možnosti
Foto

Z Brandýsa do Prahy jezdil taky jeden bručoun,co skoro nepozdravil,mracil se jak sto čertů a navíc jezdil jak dobytek.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jestlipak se nepřesunul k nám a neopatřil si kšiltovku, Šárko;-)

1 0
možnosti
Foto

I to se stává a nejen v busech;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak je to všude, Jitko. Díky:-)

1 0
možnosti
VV

Ano, lide jsou ruzni.

Ja porad jeste vzpominam na pruvodciho ktere stipal listky na prelomu 50. a 60. let na 13. Vzdy dobre neladen a kdyz ten vlecnak nebyl moc nacpanej, otevrel oboje dvere z plosiny a zazpival par arii z oper.

1 0
možnosti
Foto

To jste mi připomněl: Vlak, co nikde nestaví

https://www.youtube.com/watch?v=2gE5Bx35dUI

:-)

0 0
možnosti
Foto

Třeba je takový jen v práci. Spousta lidí, co dělají s lidmi, si prostě udržuje odstup a v soukromí jsou úplně normální.:-);-)

1 0
možnosti
Foto

Tady taky, Horste. Diky, uzij si bezva den:)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, u nás stále ještě svítí, to přejeme i vám!!R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,39
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.