Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

traduje se, že šach mat se lze zahrát třetím tahem, ale lze to i druhým...však jsem na to vyhrál už pár panáků:-)

1 0
možnosti
Foto

Jestli se nepletu, tak druhým to může udělat černý, když mu bílý správně nahraje. Ale už je to dávno, co mi to někdo ukazoval, takže nevím:-)

0 0
možnosti
Foto

zapomněl jsi na rudou, Jene..

Rudá je barva naše !!

R^

1 0
možnosti
Foto

Až se z toho rdím, Tome:-)

1 0
možnosti
Foto

Šachy jsou také sportem a sedací sporty já nemám v oblibě. Několikrát mě jako tebe, Honzo, k tomu někdo přemluvil. Nemám k tomu SITZFLAJŠ. Mou charakteristikou je FOFR. Veškeré pomalé věci, až na lásku, mě nudí. Jediné u čeho vydržím chvíli TAKÉ sedět je jídlo a něco málo napsat. Už jsem takový od mala a zřejmě mi to zůstane do VELKA...R^;-D

1 0
možnosti
Foto

U jídla je nejlepší posezení, Horste:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo karma a nominace. Já hraji šachy moc rád. Zřejmě dobře, protože čím dál méně lidí je chce se mnou hrát. Až pak mně došlo, že je to tím, že je hrát neumím. I tak je mám stále rád. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Marceli, tak to já s Tebou rád někdy prohraju:-)

0 0
možnosti
Foto

Já už se těším, až budou na šachovnici na obou stranách stát figurky stejné barvy. To bude mela panečku (no dovolte, to je můj kůň!) :-)

2 0
možnosti
JP

J98a18n 52P66a58l82l22a36s

3. 4. 2018 23:40

Jene, bravo! A co černí pasažéři, černé ovce, bílé vrány...

Pěšák by měl být i pěšačka, střelec střelkyně (Bundeswehr už objednává těhotenské uniformy)...

1 0
možnosti
Foto

Těhotenské uniformy, Jene? Chudáci mimina.

0 0
možnosti
Foto

já myslím že dneska se diskriminace nevyhneš-ať děláš co děláš vždycky se najde někdo kdo se ozve;-)

2 0
možnosti
Foto

Asi máš pravdu, bohužel;-)

0 0
možnosti
Foto

Ale kdeže, modré jsou nemocné.;-) Nikoho nedohoní, ale diskriminovat je taky nemůžeš...

Ještě jsem si vzpomněla na nějakou genetickou mutaci, která způsobuje zmodrání, aniž by to značilo problém.:-)

1 0
možnosti
Foto

Vidíš, to mě jako nezdravotníka nenapadlo. Ale jestli má ta modrá víc významů, tak pak je to ještě zamotanější, než jsem si myslel;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,20
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.