Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

R^.Velmi poutavě napsané, přečetla jsem to jedním dechem.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak teď jsem si trochu myslela, že je to celé vymyšlené. Ale ono se to vymyslet nedá aspoň ne takto. Moc hezké. Honzo budu se těšit na další a třeba i pokračování, snad s dobrým koncem. R^V

1 0
možnosti
Foto

Dani, tyto pribehy jsou tak pul napul. Realny zaklad v nejakem lidskem osudu, zmeny, aby toho clovicka nebylo poznat a k tomu trochu omacky, aby to bylo ctivejsi. Diky za nakouknuti, hezky svatecni den:-)

1 0
možnosti
LI

Pohlazení - takové skoro sváteční - po duši -:)

2 0
možnosti
DP

Ludmilo, Vy jste to řekla i za mně, tak nějak sem si to taky myslel, ale někdy, vlivem těch roků života v cizině (a taky denně mluvím dvěma ciími jazyky) se mi to nějak "nevynořilo" v hlavě, tak díky, že jste to udělala i za mně "v zastoupení".

1 0
možnosti
Foto

Krásně silný příběh ze života, díky;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Diky za nakouknuti, Jitko:-)

1 0
možnosti
Foto

ach jo, sítnice....

1 0
možnosti
JH

ještě jeden den volna, VeliceIntenzivníPisálek musí napsat ještě čtyři blogy, to je jedno o čem....

0 0
možnosti
Foto

Už jsem se bál, že jste mi umřel.

3 0
možnosti
Foto

R^Kam ty na tu inspiraci chodíš...;-)

1 0
možnosti
Foto

Do života, Klári.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ty tvoje příběhy ze života se mi moc líbí, ikdyž občas zní neuvěřitelněR^

1 0
možnosti
Foto

Celý život je občas neuvěřitelný, Libu. Někdy i ten náš, akorát my si to neuvědomujeme, protože ho žijeme každý den.

Díky:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,20
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.