Diskuse

Kouřim a ženy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, to je super článek. Pobavil mně a ještě jsem si po dlouhé době přečetla pohádku. Nebo to nebyla pohádka? No prostě k tomu super fotky. Paráda. R^

0 0
možnosti

R^ ještě se dá "Na hrázce" koupit pivo? Dlouho jsem tam nebyl, ale když jsem tam chvíli bydlel, dlel jsem tam často:-)

1 0
možnosti
Foto

Na hrázce (tedy cestou k tomu skanzenu) bylo pár stánků, takových spíš pouťových. Měli tam akorát Staropramen, ale nekoupili jsme, neb jsme jeli z kosteleckého pivovaru se zásobou tamního skvělého místního moku.:-)

1 0
možnosti

MocR^ - a ty "jidášky" jsem jednou pekla a bylo jich jako v hrnečku vař. Naštěstí jsme už byli na chalupě a tak si sousedi přímo lebedili.

1 0
možnosti
Foto

Jo, jidášky, Ludmilo. Pěkně s máslem, to je přímo mňamka. Díky, hezký sváteční podvečer:-)

1 0
možnosti
Foto

Diky, Zuzi, uz je Ti lip?:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkná ta Kouřim. (a ženy taky)R^

1 0
možnosti
Foto

Vsechny, co tam byly, Tome:-)

0 0
možnosti
Foto

Žena BUCHTA je lepší než když je chlap BUCHTAR^:-)

1 0
možnosti

Hezký dvojboj jste si dali se Soňou.-)

1 0
možnosti
Foto

Michale diky, my se tak navzajem podporujeme. Zatimco Sona opravdu foti, tak ja si jen nezavazne dovadim:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, paráda a hezký Velikonoce přeji

1 0
možnosti
Foto

Díky, Pavle, Tobě též:-)

0 0
možnosti

Sakra ! Tolik muslimek ;-D To vám Pitomio dá ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ještěže se Soňa dívala i po chlapech, aby to bylo vyrovnané ;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak to je jasné, Ivko:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS