Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jedno, vím přesně. Kolikátého byly Velikonoce v roce 1966. Byly 11.4. To se Danuška vyklubala na svět a máma říkala, že jsem si dávala na čas.

No mám pocit, že jsem narozeniny na Velikonoční pondělí slavila snad jen třikrát. Když jsem byla malá v ten čas k nám jezdila babička.

A teta ze strýcem s třemi dětmi. Dodnes mi není jasné jak se mohli poskládat do maličkého fiátka. Byly to fajn časy. Děkuji Honzo za připomenutí dětství. R^V

1 0
možnosti
Foto

Takové vzpomínky jsou moc hezké Dani. Díky, přeji krásné Velikonoce:-)

0 0
možnosti
Foto

R^tobě taky pěkné svátky a celé té vaší kočičí familii;-)

A Soně přání navíc k dnešním jmeninám

1 0
možnosti
Foto

Diky, Libu, Sona zdravi. Zrovna jsme Na perone, tak vzpominame na setkani:)

0 0
možnosti
Foto

Pokaždý jindy.;-D Škoda, když jsou brzy, je to dlouhé, když jsou pozdě... Předloni byly podobně brzy jako teď a už jsem vytahovala jarní bundu, a naopak někdy dávno pamatuju, že ve druhé půlce dubna nasněžilo.;-)

1 0
možnosti
Foto

Brezen za kamna vlezem,

Duben, jeste tam budem.

A pak jeden nas soused doplnil:

Kveten, topim jak kreten;)

4 0
možnosti
Foto

Naše rodina děkuje a přeje totéž rodině vaší!!!R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Honzo, také přeji celé rodině Krásné velikonoce

1 0
možnosti
Foto

Taky si pamatuju několikero Velikonoc na lyžích a jiné zase v letním oblečení. Už dlouho žiju v domnění, že Velikonoce se slaví první neděli po prvním jarním úplňku (tedy ne dříve než po 20. březnu). Tuším, že v předchozím režimu se tyhle svátky různě posouvaly, takže to nevím s jistotou. Pomlázka a barvení vajíček, to už mi nic neříká, ale aspoň upeču mazanec a užijeme si prodloužený víkend nějakým rodinným výletem.

Měj se fajn, Honzo, a přeji tobě i Soně hezký velikonoční svátky.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

V podstate to tak je, Pavli, prvni nedele po prvnim jarnim uplnku. Casy se zmenily a ani u nas uz se tolik nepomlazkuje. Diky za prani, hezky si to uzij:)

1 0
možnosti

D74a50v16i54d 35V98l39k

28. 3. 2018 16:14

Ty jsi se fakt koupal na Velikonoce??To jsi musel být po výlezu z vody hodně málo mužem.;-D

2 0
možnosti
Foto

To Ti teda řeknu, dneska už bych si tam nenamočil ani palc u nohy;-)

1 0
možnosti

Velikonoce jsem zažívala stejně, jak Hanička. Nejlepší "skovka" byla pod hromadou hřbitovních věnců - brrr, tam by Věra nevlezla. Maminka mně zapůjčila první silonky, taková vzácnost! Sousedův kluk mě přes ně švihl tatarem, ten moment se situace obrátila. Tatar jsem mu vytrhla a seřezala jsem ho jak žito! Tarzan by také bojoval.

2 0
možnosti
Foto

Věro, nejmenovala jste se za mala Hanička?:-)

0 0
možnosti

Z nabozenstvi si jeste pamatuju, ze se velikonoce konaji prvni nedeli po prvnim jarnim uplnku.

A take si vzpominam, ze v roce 1956 pripadla velikonocni nedele na 1. dubna a opravdu jsem se tenkrat koupal v Cernem rybnice.

1 0
možnosti
Foto

V roce 1956 mi byli dva roky, tak to muselo být o něco později. Ale o moc let ne:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS