Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

plastový průkazky jsou jeden z největších vynálezů civilizace:-)

1 0
možnosti
Foto

Je jich tolik, že si je pořád pletu:-)

0 0
možnosti
AJŘ

Já mám tak blbý ksicht, že mne úředníci považují za trochu jednoduchou (možná jsem). Když jdu něco vyřídit, většinou od nich dostanu cedulku, kde mi pečlivě vypíší na koho se mám obrátit s písemnou žádostí, komu zatelefonovat (pochopitelně s tel. číslem) a to chronologicky, abych to nepopletla;-D

1 0
možnosti
Foto

Jéé, Anežko, takové cedulky bych taky potřeboval. Vždycky tam na mě vychrlí spoustu informací, co a jak mám udělat, že to skoro všechno do pěti minut zase zapomenu a pak si nevím rady:-)

1 0
možnosti
PL

Už jsem tady také něco napsal na podobné téma a je jasné, že se toho moc nemění.

1 0
možnosti
Foto

To jsou takové příhody, které se v různých obměnách opakují stále dokola. Díky za čtení, Pavle:-)

0 0
možnosti
Foto

Vždycky je to o lidech, moc hezký článek Honzo.R^

1 0
možnosti
Foto

Honzo, pokud sem zavítáš před obědem, přeji rodině DOBROU CHUŤ! R^:-) A odolnou kartičku!!

1 0
možnosti
Foto

Diky, Horste, prave jsem poobedval. Krasny den vam doma:)

0 0
možnosti
ZH

Mno... Jen abychom si ujasnili pojmy. Úředník je člověk, který má pověření vykonávat úkoly státní moci. Je to přímo spojené s prací na úřadu. To paní na přepážce dopravního podniku v žádném případě není ani být nemůže, protože dopravní podnik není úřad. Tedy se může jednat o administrativní pracovnici, ale rozhodně ne o úřednici.

Mé osobní zkušenosti jsou takové, že (skuteční) úředníci (až na výjimky) až tak moc zavalení prací nebývají (i když se tak někteří tváří, případně v jejich případě fungují zákony profesora Parkinsona). O to větší pakárnu pak dělají těm, kteří je "obtěžují" svými žádostmi (které často plynou ze zákona).

Jsou samozřejmě slušní a vstřícní úředníci, ale jsou i takoví, kteří by měli jít raději rovnou do basy namísto na úřad, aby neškodili obyčejným lidem...

2 0
možnosti
Foto

DPP spadá pod magistrát, ale fakt je, že jsem nezkoumal, jestli to znamená, že ti lidé jsou státní zaměstnanci nebo nejsou. Jenomže to je nakonec úplně jedno. Jinak se shodneme, že je to všechno o konkrétních lidech.

1 0
možnosti
Foto

Jo, je to o lidech.;-) A pamatuješ, jak kartičky začínaly a v každém druhém autobuse nešla čtečka? Kolikrát jsem si ten lístek musela koupit...;-(

1 0
možnosti
Foto

Pamatuju. A možná už od té doby se ten jeden řidič pamatuje mě:-)

1 0
možnosti
Foto

zažila jsem milé i nemilé řidiče a úřednice-jak správně píšeš-záleží na lidech jako kdo jak kdy:-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak, Libu:-)

0 0
možnosti
Foto

To už pukají mrazem i Lítačky?8-o To abych si tu svou zkontrolovala a uchovávala v teple!;-)

P.S.: Milá úřednice není běžný úkaz, ale znám i výjimky. Prostě jak kdy.R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Jestli mohu směle radit, Pavlí, tak zahřívat v záňadří:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.