Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tady je vidět, zub času umí opravdu hlodat R^;-D

2 0
možnosti
Foto

No, ten je pěkná potvůrka:-)

0 0
možnosti
SN

:-)......Čtu bohatou diskusi, tak to trochu vylepším ! Před 25 roky mi málo chybělo a byl jsem kvůli zubům po smrti. Dost roků jsem jezdil celé zimy za motocyklu, na hlavě jen koženou kuklu, jak vidíte na starých filmech. Přilby ještě nebyly a nebo nebyly povinné.

Přišel zánět dásní, se štěstím jsem to přežil, pak mi to doktor trhal zuby po čtyřech najednou. Protože mám zatím celý život štěstí, trefil jsem na paní doktorku, když jsem hrál na narozeninách jejímu známému. Ta mi udělala protézku, super, drží bez lepidla. Mám úsměv jak Američan, a hlavně....už žádné bolesti, jak s oblibou říkám,...posílám to k zubařovi v krabičce! Takže na mě by zubař zbankrotoval! Pěkný den všem, přeji ! R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Díky za hezký komentář, Stando, natrefil jste na bezva doktorku:-)

1 0
možnosti

Když vidím, jak staří dobří zubaři (obvoďáci, dětskaři atd. atd.) ubývají - bude hůř. :-P Hezký den.

2 0
možnosti
Foto

Obávám se, že máte pravdu.

Hezký den též Vám.

1 0
možnosti
Foto

R^Mít ty prachy, co jsem vrazila do zubů, tak jsem boháč! Raději na to nemyslet, hlavně, že se najím;-D

4 0
možnosti
Foto

Tak to jsi řekla stručně výstižně:-)

1 0
možnosti
PK

Dnešní král zubařů Šmucler říkal na Plusu:

- zubařů ve srovnání s vyspělým Západem máme dost, v Praze moc a na venkově opak. Jen u nás v jednom domě na Senovážném je jich více jak 10 a to nepočítám ruský Mediest (chodí tam i Češi, ale i Zápaďáci).

- vysoké školy nevychovávají zas tak málo zubařů, ale dost studentů je ze Slovenska a ti se vrací domů. Není pravda že by tady většina zůstala.

- o problému odchodu na Západ nemluvil - neumím posoudit jak je to konkrétně u zubařů. Ale má snacha po určité praxi se chytla dobře v Irsku a vydělávala víc než syn - ajťák.

Pan doktor Vodvářka říká - implantát za 30 litrů je kosmetika, jsi-li chuďas tak klapačky. U mne je třeba problém rekonstrukce mostu, nikoliv Libeňského. Žádný implantát, ale zubařka hovoří v desetitisících. Takže i když dobře zpívám tak do televize nemohu.:-) Na to jako důchodce nemám.

3 0
možnosti
Foto

Trefny komentar, diky:)

1 0
možnosti
Foto

Au, zejtra jdu na opravu zubu. Fyzicky to bolet nebude, je to jen přilepení drátku na čelist, ale pár stovek tam bohužel nechám.:-/

1 0
možnosti
Foto

Pavli, moc Ti drzim palce:)

1 0
možnosti
Foto

Se zubaři "ze staré školy" mám bohužel opačné zkušenosti. Všechno zaživa, anestetika prakticky neznají, od dětství jsem byla ochotná o tu injekci prosit doslova na kolenou.;-( Radši něco vytáhnu z kapsy už jen kvůli tomu méně traumatizujícímu přístupu. Uznávám, že za cenu pár implantátů se v pohodě dá koupit auto, ale jelikož vím, jak se společností i systémem "ceněna" třeba i moje práce, nikoho z přehnaného natahování cen nepodezírám.:-)

1 0
možnosti
Foto

Klari, tak at mas zdrave zuby a k zubarum vubec nemusis:)

1 0
možnosti
Foto

I78v49a17n 85M71a53r83e51k

20. 2. 2018 19:07

Zubař, zubařka? Ještě za komárů jsem neprozřetelně řekl dentistovi na Slovensku pane zubař, to jsem si dal, odpověděl mi "ja nie som žiadny zubár ale pán doktor", a odešel si do nedaleké restaurace dělat s tamním kuchařem klobásy, zatímco jeho sestra mi tahala ze zubu nerv a poté mi tam dala vložku. Od té doby svému dentistovi (už na Moravě) neřeknu jinak než pane doktore.

Jinak můj nynější dentista (bohužel už též v důchodovém věku) mě odnaučil bát se pardon- zubařů. Potrpí si velmi na to, aby jeho klienti chodili pravidelně každého půl roku na preventivní prohlídku. Pokud se k němu objednáte, termín návštěvy dodržuje na minutu přesně a v určený čas stojí s úsměvem ve dveřích ordinace, a s úsměvem zve pacienta dál.

Nevím kde se platí takové ceny jaké jsou udávané v blogu, ale mohu říct , že u nás v Luhačkách jsou oproti prezentovaným poloviční.

Ale jinak, též se děsím chvíle, až "pověsí své řemeslo na hřebík", kdo ví, co nás jeho klienty či pacienty čeká? 8-o

1 0
možnosti
Foto

Tak to mate kliku, at Vam pan doktor dlouho vydrzi:)

0 0
možnosti
Foto

R^bez peněz k zubaři nelez;-D

zmrzlinový poháry taky miluju-a toho panáčka klidně k tomu

na jahody třeba griotku, na banány zas vaječňák

2 0
možnosti
Foto

Tak priste muzeme dat setkani v cukrarne, pokud budou ostatni souhlasit:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,29
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.